Leuk setje, heb de postfx van de GX in de loop van je JMP-1?
Printable View
Leuk setje, heb de postfx van de GX in de loop van je JMP-1?
Leuk! krijg al weer de kriebels van al die rackjes... :-)
ga je weer terug naar een rack?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Ik bied 10 euro voor je roadster!
:chicken:
Verkocht!
o nee... ik houdt het nog wel even vol met mn Roadster. een heerlijke amp. leer m steeds beter en sneller kennen... eerst een andere gitaar!
Hoe is ie dan precies aangesloten? Het zal wel redelijk simpel zijn maar ik heb totaal nog geen ervaring met het combineren van fx-processoren en preamps dus weet eigenlijk nog van niks.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
K zie nu pas dat de quote een vraag is dus... maar als iemand me kan zeggen hoe ik 'm best aansluit...
grtz
ff dit topic maar eens updaten met mijn huidige setje.
Weinig nieuws onder de zon, maar alles is nu wat compacter. Intellifex staat in serie met de CAE en de ModPro hangt in de loop van de GCX. Tegenwoordig neem ik nog maar één Cab mee, dat is meer als voldoende.
Ben overigens wel druk in de weer met een nieuwe setup (met Top en 2x12 cab) maar voorlopig voldoet dit setje prima.
steve lukather fan in da house, chiel? :D
Hij is goed, maar ik ben absoluut geen superfan hoor (je moest m'n gitaren eens zien, alles behalve Lukather look-a-like!). Ben meer een Joe Bonamassa typetje :). Maar goed, de setup die ik nu heb is verrassend veelzijdig en werkt live voor mij gewoon het beste.
Het ziet er idd erg mooi uit.
http://home.tiscali.nl/objectionoverruled/1127.JPG
M'n eerste 19"rack, na een Superlead, JCM800 en 6100 30th Anniversary (die ik trouwens ook nog allemaal bezit), simpel maar doeltreffend!!! Wel errug zwaar!!