hehehehe :) mooie set ieme!
Printable View
hehehehe :) mooie set ieme!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
een woord: GEIL
Mooie maar dure decoratie dan!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
je moet toch wat als je niet kan spelen!
ach, hij heeft gewoon t allemaal zelfin elkaar geklust; t zijn gewoon fake-amps ;)Citaat:
Is niet echt puur een bluesamp hoor:p Kanaal 1 is clean-clean met randje, superdynamisch, voxy met een lekkere bite. Kanaal 2 is behoorlijk highgain, vette hardrock kan er ook uitstekend mee. Gebruik de Budda zelf in een hardrockband, beetje plexi-over-the-top-met-boost idee:p Amp is 2 kanaals trouwens:-) Kan niet wachten er een topkwaliteit speakercab onder te hangen!Citaat:
grappig hoe lovend jij bent over budda! ik vind de sound juist iel, weinig ballen, geen karakter. weinig plexi-feel. en kanaal 1 vond ik ook niet echt super. grappig dus hoe het kan verkeren :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLOK182
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koekjes zijn lekker
Naja, ik weet het niet eens meer, het feit dat ze op de kop staan zegt al genoeg over hoeveel ik lees. :chicken:
Heb er een Powerball voor weggedaan, en ik heb er niet echt op ingeleverd qua power:p Grappig dat jij laatst nog iemand een Budda aanraadde:pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
mijn bescheide stackje... soms wat gedoe met buizen vervangen maar je moet er wat voor over hebben...
http://www.yngwie.org/UTF%20USA/JasonM2.jpg