Sorry maar wat is een patchbox ??
En btw zeer mooi gedaan !
Printable View
Sorry maar wat is een patchbox ??
En btw zeer mooi gedaan !
heeft iemand nog een mooie site voor het bouwen van een pedalboard??????? Alvast bedankt!
ik heb een foto collage van de bouw van de mijne (nog niet af) het is niet veel, maar misschien heb je er wat aan:
http://www.dano.nl.nu/sshots/pedal/
Die foto's had ik gezie ja........ik ga mijn board ook zo bouwen asl ik weer geld heb! Maar iemand anders nog andere foto's of websites over pedalboards bouwen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
èhm gewoon doen:) hout kopen, hoekprofielen (gamma of flightcasesuplies.nl zie google) en beginnen!
Zou alleen geen kist maken van MDF of spaanplaat. Zijn niet de meest lichte houtsoorten en daarnaast niet echt bestand tegen water e.d.
Voor mijn versterker flightcases gebruik ik meestal 10 mm dik multiplex. Hierovereen een hoek en sluitprofiel.
Voor wat lichtere cases (zoals pedalboard) heb ik een 6 mm dik triplex gebruikt in (schuif) hoekprofiel. Superlichte en toch sterke case.
Flightcase bouwen is gewoon een kwestie van een keer aan beginnen. Je eerste case zal nooit de mooiste zijn. Leer elke keer bij; en heb er al heel wat gemaakt.
Mooie case bobsterke! Alleen die no-smoking sticker mag er wat mij betreft wel af :razz: :D
Nja MDF kan best hoor....
Enne kan best wel tegen vocht...veel die ik ken gebruiken MDF voor Subwoofer case voor achterin de kofferbak van de auto..en daar wil het ook wel eens vochtig zijn...
bumpCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EpiCenturiesAWAy
Thankx; ach die sticker is er na een tijdje wel weer afgesleten; vulde nu wel lekker. :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groovyB3
MDF vind ik voor een flightcase niks, omdat het te zwaar is. Niet makkelijk is in gebruik; trek er mijn popnagels doorheen.
Ook vind ik het snel beschadigen, maar dat zijn de ervaringen die ik er mee heb. En qua uitgaven voor een flightcase is hout nou niet de grootste post.
Hmm als het vochtig is in je kofferbak, gaat het toch niet zo lekker met je auto denk. Maar goed ieder zijn keus voor het bouwen van een case.