Zo, de Mission pedalen zijn binnen en alles werkt naar behoren. Wat ongelofelijk simpel om alles meteen een het werk te krijgen, dat ben ik uit het verleden wel eens anders tegen gekomen...
Hoe gebruiken jullie je expressie pedalen? Uiteraard in de standaard manieren als wah, whammy en volumepedaal. Maar zijn er nog meer creatieve manieren?
Ik ben ergens het idee tegen gekomen om zowel het master volume als het level volume in een ampblock aan in tegengestelde richting aan 1 pedaal te koppelen. Op die manier zou je moeten kunnen spelen met verschillende gain/sustain instellingen. Ik krijg dit echter niet ingesteld. Ik zou denken dat ik dit voor elkaar krijg door in het modifier kanaal de ene (master volume) in te stellen als een stijgende lijn zeg maar (start 0%, mid 50%, end 100%) en de andere (level volume) als een dalende lijn (start 100%, mid 50%, end 0%). Desondanks worden beide parameters op dezelfde manier aangestuurd: 0% in de hielpositie, en 100% bij het pedaal vol open. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit anders aan moet pakken?