Inderdaad, maar testgewijs misschien alleen die tweede..
Printable View
Ik ben geen "Gibson fan", maar de Les paul die ik nu heb is en was mijn droomgitaar, dus da's dan weer een categorie apart/uitzondering? :seriousf:
Denk het niet. Ik hoor tot categorie 3 en zou ondermeer vanwege de slordige plaatsing van de tuners de kopie in de startpost niet willen hebben. Zodra die chinezen erachter komen dat ze voor 100 euro meer die dingen nog net zo snel verkopen, maar wel de laatste puntjes op de i kunnen zetten en zelf de kwaliteitscontrole kunnen doen in plaats van die bij de klant neer te leggen, mogen ze mij er eentje opsturen - zonder Gibson logo.
Ja idd ach mooi laten gaan, wat de hals betreft daar had 'ie iemand voor die handig met hout was.
Het plan schijnt te zijn de frets te verwijderen en de complete toets eerst in orde te maken.
Maar ik blijf het een apart verschijnsel vinden, gitaren van 300 USD (das een kleine 190 Euro) die uitermate serieus genomen worden.
Als je een strat wil maar die te duur is ga je toch ook niet serieus naar een Hondo van 5 tientjes kijken?
sorry ik typ nogal langzaam.......dat logo heb ik geen mening over moet eenieder voor zichzelf weten.
Ach voor aan de muur staan ze mooi..;)
Wanneer gaan gitaarzaken eigenlijk die chinezen verkopen, in de winkel?