wat gebruik je iegenlijk boven op de kop voor hout?
Dat zwarte bedoel ik dan.
Ik ben nl een andere headstock van mij helmaal opnieuw aan t maken, maar welk soort hout gebruiken jullie?
Printable View
wat gebruik je iegenlijk boven op de kop voor hout?
Dat zwarte bedoel ik dan.
Ik ben nl een andere headstock van mij helmaal opnieuw aan t maken, maar welk soort hout gebruiken jullie?
Inleg is gekocht, maar fret 19 heb ik moeten bijmaken aangezien die ontbrak.
De kop is esdoorn met een plakje palissander erop. Dat palissander is zwart gebeitst.
Ga je een logo op je headstock zetten?
Ik zou hem eerlijk gezegd zo laten en daar niks aan toevoegen. Meeste logo's die ik op headstocks zie staan zijn in een lelijk font gedaan en dan nog met een (imho) belachelijke naam. Of je moest een cool symbool hebben dat je er op zet.
okay tnx, ga ik dalijk ff winkelen ;)
Ik heb een idee voor de kop, maar ik kan er de afbeelding niet van vinden. Een tijdje geleden was er op discovery channel London Ink. Daar had iemand een tattoo op zijn rug laten zetten met symbolen van een oude Indianenstam. Niet alleen zag die er geweldig uit, maar er zat ook betekenis achter. Ik probeer nu al weken te achterhalen welke stam dat was zodat ik zelf eens tussen de symbolen kan gaan zien of er iets mooi bijzit. Maar het downloaden van die aflevering lukt niet goed (debiel torrent systeem) dus ik ben nog steeds aan het zoeken. De symbolen zagen er van ver uit als afgeronde vierkanten, met dan het nodige onderlinge verschil in wat er in dat vierkant zat. Zo had die kerel in die aflevering er 4 naast elkaar staan. Persoonlijk vond ik dat er erg smaakvol uitzien. Het is momenteel maar een idee. Of het daadwerkelijk op de gitaar komt weet ik niet, dat hangt ervan af of het smaakvol is of niet.
Stuur anders een mailtje naar london ink?
Ik vrees dat dat niet zo simpel is. De tattoo is in het eerste seizoen gezet als ik het goed voorheb, in de 4e aflevering. Dat was dus in 2007, als ze dat dan nog weten na die honderden tattoeages. En een e-mailadres is ook niet meteen voorhanden.
Voor de parelmoergekken:
Wie ziet de fout van 1mm²?
http://i297.photobucket.com/albums/m...l/DSC02222.jpg
http://i297.photobucket.com/albums/m...l/DSC02225.jpg
Mooi werk man, vooral dat van die inlay :cooler:
Hmmmz ik zal s ff meezoeken met je, kijken of ik iets kan vinden.
en trouwens london ink heeft toch niet zoveel afleveringen?
Aan de rand van de parelmoer bij de 1e fret. Op foto is het eigenlijk bijna niet te zien. In het echt moet je t al weten of er met je neus op zitten. Goeie truc van Stijn dus.