Handmatig! Ik vind het een veel leuker teken dan die eeuwige yin-yang. Alsof daar ooit iemand rustiger van is geworden op dit forum :soinnocent:
En als er aanleiding toe is ook wel eens het lampje zoals hendrix2 zegt, of het glas bier...
Je mening over leden geven, sja, da's wel wat ik deed. Dat kan misschien wat minder inderdaad. Maar goed, die vrijdagmiddag hè... :D
Je punt: plaats een mod waar hij het minste lult zit wat in, maar daar kleeft wel het nadeel aan dat pimmetje al aanhaalt. In Effecten, toch eigenlijk mijn 'main' subforum, zul je me vaak zien posten maar toch zelden niet serieus. Plus ik lees daar vrijwel alles, wat altijd een voordeel is. Ik kan me vergissen, maar volgens mij reageer ik daar vrijwel zonder uitzondering inhoudelijk of als mod.
In Elektrische Gitaren, Moderne Versterkers of Off Topic word ik dan echter toch met enige regelmaat 'terecht gewezen' als ik eens een geintje maak 'omdat dat niet kan als mod'. Dat vind ik dan weer te ver gaan, al snap ik wel waar het vandaan komt.