welk programma gebruik je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
maxon c4d?
maya?
3D Studio Max?
Printable View
welk programma gebruik je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
maxon c4d?
maya?
3D Studio Max?
Maxon Cinema 4D
spam...
ook maar een logotje in elkaar gefrutst
http://img233.imageshack.us/img233/2...mwdreedum4.jpg
Ik vind die van Dreed wel mooi, die andere ziet er ook goed uit, maar is stukken minder goed leesbaar imo, doordat de M en W aan elkaar vastzitten.
Niet verwacht dat hier zulk creatief volk rondliep!
Nee, muzikanten zijn doorgaans niet creatief :chicken:
@Dreed: termen als 'amps' en 'amplification' waren geloof ik in een eerder stadium al afgeserveerd....
Ik heb even geen tijd om het logo verder uit te werken maar nu ik even het draadje check, het logo van Schiz ziet er veelbelovend uit, complimenten.
@skiets: Plak je logo eens op Chris' amp, dan kunnen we zien hoe dat staat.
En ik vind het zo met een lijntje mooier dan als je het wit zou inkleuren.
Als je later 'n keer tijd hebt: graag! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
@Schiz: zou je iets kunnen doen met die M (en de W)?
Rechter-poot v/d M eens proberen zonder dat ie in de linker-oot v/d W over gaat. 't Is dan helaas niet meer "éénlijnig" maar misschien is daar ook wel 'n (visuele) truuk voor of 'n gedeelte niet bedrukt/gespoten/gekleurd.
(hoop dat dit te volgen is)
Tot nu toe vind ik de logo's van Pepe en Schizo echt (de) toppers, bij de laatste moet nog wat gedaan worden aan de duidelijkheid v/d M (zie alinea hierboven).
't Is hier echt 'n samen zijn van zeer creatieve mensen! We gaan nog even door wat mij betreft. Elke op- en/of aanmerking is trouwens ook (nog steeds) van harte welkom!
Zéér tof!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreed
Zou je 'm zo kunnen proberen:
- geen "amplification"
- geen plug + snoer
- wel 'n streep achter de letters maar dan ietsje onder het midden (dat ie mooi uitkomt bij de "V" v/d M
- bovenkant C naar rechts doortrekken tot boven het midden v/d bovenkant v/d W of net tot voor de rechter-poot v/d W
?
bvD!
Dan ga je richting het vox logo met een twist, leuk!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius