Ja, ik ben nooit zo van het slome gedoe dus als er getreuzeld wordt doe ik het gewoon zelf, of het nou zwaar is of niet. Hoezo Rotterdamse mentaliteit? :D
Printable View
Ja, ik ben nooit zo van het slome gedoe dus als er getreuzeld wordt doe ik het gewoon zelf, of het nou zwaar is of niet. Hoezo Rotterdamse mentaliteit? :D
En als iedereen even niet oplet, gooi je het met dezelfde Rotterdamse mentaliteit gauw in je eigen auto? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Huh? Daar zijn toch foto's van gemaakt? Door wie dan, als jij het niet was?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ja, denk je nog aan mijn snoertje Mitch :sssh:
Nee, die hou ik lekker zelf ....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarguru
Beetje druk, sorry! Gister gauw twee marktplaats verkopen in orde gemaakt maar ben amper thuis geweest, moet zo ook weer weg.... ik zal hem zo meteen apart leggen, maak ik morgen de envelop in orde!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
@Chris: Heb het vrijdagmiddag geprobeerd, maar kreeg geen contact. Probeer het komende week nogmaals.
Ik heb gisteren weer opgetreden met de Vernet Lead en Bass. Wat me opvalt is dat wanneer ie hard staat (zonder PA spelen), de hoge tonen erg iel worden en niet goed hoorbaar zijn, alsof de tonen worden afgeknepen en heel dun worden.
Ook is er gewoon te weinig headroom voor zulke situaties. Er is geen ruimte meer voor soloboosts bovenop een al crunchy geluid. Verder spelen we ook een aantal cleane nummers, die ik dus noodgedwongen met veel vervorming heb moeten staan spelen.
Kortom, live, zonder PA is dit voor mij geen geschikte versterker, al vind ik de crunch wel weer erg mooi hoor.
Kan me haast niet indenken dat die CMW en de Marshall 2061 wel bakken meer headroom hebben. Hebben jullie dat ook nog getest?
20 watt is volgens mij te weinig voor live situaties. Weer wat geleerd. :satisfie:
@ guitarguru:
Sorry van vrijdagmiddag, was niet in m'n werkplaats aanwezig. Komende week ben ik ook 'n aantal keren weg, probeer anders ma. of di. tussen 18 en 19:30 uur of v/a wo. 's middags.
De 2061X en mijn CMW zijn luid genoeg voor optredens (kroeg/zaaltje/geen Ahoy) naar mijn weten, ook clean... met humbuckers heb je natuurlijk (wat) minder clean, misschien volume-regelaar ietsje terugdraaien. Bij jouw 20 Watter liep het hoog en laag "eerder vast", ook met 'n Strat. Met humbuckers bij de Marshall liep het laag ietsje vast met alles op 10, bij de CMW niet.
@ all:
Op de meeting had ik m'n 50 Watt Plexi + niet mee want die wordt officieel op 2 mei geïntroduceerd, 1tje gaat binnenkort mee op 'n tournee van een bekende zangeres + behoorlijk bekende (inval-)gitarist en er komt ook 'n wat cleanere/blues-versie van.
Ga nou eerst die studiocages es afbouwen, ambitieuze man die je d'r bent!
Weer wat geleerd? Nou nee dus. Gisteren in een zaaltje gestaan met de CMW20, nou... om het podimgeluid bescheiden te houden maar toch goed hoorbaar heb ik de master half open gehad en het volume op ongeveer 3 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarguru
Uit ervaring weet ik dat -ie met een dergelijke master stand begint te oversturen op ca. 5 ne met de master open ook ongeveer, maar dan heb je al lang je publiek weggejaagd en de gleuidsman het bloed onder zijn angels vandaan getrokken.
PLENTY clean headroom...