Wat is die vernet eigenlijk voor amp? Aan de looks te zien zou ik zeggen dat hij marshall roots heeft?
Printable View
Wat is die vernet eigenlijk voor amp? Aan de looks te zien zou ik zeggen dat hij marshall roots heeft?
Keerl, wat een mega vet spul hier allemaal! :crazyhappy:
Die Vernet, JTM 45 toch?
Elke keer als Ieme hier wat post, kom ik drie keer klaar.:lovelove:
Grote stack = compensatie drang
http://img339.imageshack.us/img339/4277/gitaar1.jpg
Al veel opgeschoten met je Les Paul, Niels?
Damn wat een mooie stapels hier zeg! Niet normaal wat een spullen allemaal. Zeker ieme man, waar heb je het allemaal voor nodig? Ik zou gewoon niet meer weten welke amp ik wil meenemen voor een optreden :P
MS ook erg gaaf setje. Btw op die peavey is toch ook een prima rocksoundje te krijgen zeker? Van halen kun je ook niet echt metal noemen opzich ;) en skidrow gebruikt ook die peavey amps als ik me niet vergis.
Huisjes doet goed mee ;) Ik dacht dat jij tijd geleden 4 amps te veel vond? :P
Haha, wat is dat nou weer voor puberale opmerking?:seriousf:
Laat anderen gewoon lekker van hun spullen genieten zoals jij ook mag, zonder die negativiteit.
Dat een 100watt amp veel meer power achter het geluid zet dat is wel duidelijk en is een discussie apart. Sommigen hebben dat nodig voor hun sound, die kiezen voor zo'n grote stack. Anderen vinden dat overbodig, nou goed prima, maar dat heeft totaal niets met je prestatievermogen op andere grondgebieden te maken hoor Nielsje;)