maar wel goeie ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Printable View
maar wel goeie ;)Citaat:
audiogijs
Je wilt zeker niet heel toevallig van je Holy Grail af? :cooler:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
die dingen kosten geen drol nieuw en dan wil je 'm 2ehands kopen?
Ik ben maar een arm studentje:p
haha, nee, ik gebruik hem heel vaak. Vooral in de meest extreme setting, dus helemaal open (nat signaal) blijft er geen attack meer over en krijg je een hele duistere soundscape (vooral met die proco rat of big muff helemaal open :rockon: )
hij ruist wel een beetje in die setting. Ik ben wel altijd benieuwd geweest naar die holier grail.
maar de holy grail koop je nieuw voor 99 euro (toen ik hem kocht was ie goedkoper nieuw)
Vandaag mijn pedalboard afgemaakt. De pedalen worden nu op hun plek gehouden door een uitgesneden stuk schuimrubber dat ik in de deksel heb geplaatst, werkt prima en hoef ik niet te kloten met schroeven of klitteband
maar je trapt ze wel rond zodra je ze gebruikt?
niet bepaalt, er zit op de bodem ook een soort stroef schuimrubber waardoor ze goed op hun plek blijven. Bovendien trap ik nooit zo wild op mijn pedaaltjes dan is de kans dat ik raak trap ook een stuk groter ;)
ik heb wel een paar keer verbaasde blikken van respect gekregen door van links naar rechts 3 pedalen uit te trappen en 2 pedalen aan te doen en mijn slide weg te leggen en een plectrum te pakken binnen ongeveer 1,5 sec :cooler:
ik ben ondertussen ook aan mn pedalboard bezig, binnenkort pics!
maar nu heb ik t volgende probleem, ik gebruik gewoon van die korte gekleurde patchkabeltjes, maar ik krijg af en toe een gigantische brom die verdwijnt als ik n beetje aan de kabeltjes kloot...
ligt dit aan de kwaliteit kabels? laatst plugde ik er 1 uit en toen bleef de helft van de plug achter in mn pedaal :mad:wtf?
Die gekleurde zijn zowiezo niet goed, en dat de helft achterblijft is het bewijs:)!
Maar zowiezo, als je 10 van die rotkabels gebruikt, gaat een enorme kwaliteit verloren...
Hoi ik zoek stad en land af voor klitteband, waar kun je Duotec ergens kopen ?Citaat:
Peace Strat58