George L's, zelfbrouw met Neutriks, etc.
Printable View
George L's, zelfbrouw met Neutriks, etc.
Ik denk dat ik er toch maar een LAAT bouwen. Al dat gedoe..... :eek:
Je zou ook een bodemplaat kunnen maken van triplex en je pedalen daar met duotec of schroeven op kunnen bevestigen, wat je verder ook nog wel eens ziet is het gebruik van tie-rips (?) .Paar gaten in je triplex boren en dan je pedalen dmv van die dingen vast maken!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door audiogijs
Erg vette pedalen overigens! Jammer van die delay.. :
Wat voor muziek maak je? Stoner? Grunge?
... is net het fijne!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
thenx, geen kwaad woord over die delay trouwens, super veelzijdig en gemakkelijk in het gebruik. Klinkt ook erg goed, enig nadeel is dat ie een beetje veel ruist, maar daar ben ik nooit zo mee bezig (gemiereneuk ;) )
en dit is mijn thuisopstelling voor het maken van noise samples. Die blue box en de fender blender zijn voornamelijk voor de weirde kutgeluidjes :D
live ga ik zonder die twee op pad en komt mijn vox footswitch er voor in de plaats. En dan maak ik meer een soort postrock, indie slowcore, sferische blabla
voor nieuwsgierigen ;)
www.myspace.com/audiotransparent
als ik er een extra plank inbouw wordt de koffer weer zwaarder. En dan moet ik die pootjes er weer afhalen om ze erop te monteren...
maar wat is Duotec?
t board had me ook al nieuwsgierig gemaakt maar dit stelt zeker niet teleur ;) goeie muziek!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door audiogijs
Duotec is klitteband, maar dan "ultra strong"...;)
Weet iemand trouwens waar ik van die 9V kabeltjes kan krijgen voor mijn PedalPower? Er zaten namelijk 6 stuks in de verpakking, en aangezien ik allemaal "standaard" pedaaltjes heb heb ik er twee te kort... American Guitar Store had het niet, en verder weet ik niks in de buurt...:???:
audiogijs:
Coole muziek inderdaad, ik heb je toegevoegd, mijn bandje heet John Doe's Revenge...
Bij Burkey kun je kabels bestellen http://www.burkey.nlCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Thanks, ik heb ze besteld! Wel duur, 5 euro voor een paar centimeter kabeltje...