@MS: http://www.youtube.com/watch?v=3wdHxyGcLoQ
Printable View
Nou, die is al oud
Vraag is natuurlijk wat mijn reactie anders maakte als de gequote reactie.
MS
Arvoitus, had je reactie iets verkeerd begrepen, mijn excuses. Ik kan dan wel high gainers hebben, maar eigenlijk speel ik gewoon rock à la Foo Fighters en White Lies. Zo'n leuke verzameling als die van Huisjes (mijn reactie was iets te gemakkelijk door zijn voorzet, maar die stapel van hem is echt wel rockend lekker, enkel die Hook zal me wss nooit kunnen overtuigen) is eigenlijk op dat vlak veel interessanter aan het worden dan die ik heb. Ik gebruik natuurlijk wel die Soldano en die Mesa af en toe, maar amps als die Bogner en die Peavey staan gewoon al anderhalf jaar stil. Peavey zette ik twee weken geleden trouwens nog eens op, pats lampen kapot (waren allemaal nog origineel), heeft nu voor niet te gebruiken een volledig nieuwe EHX set 5150 selected pre- en eindlampen grrrr... Voorlopig heb ik het nog niet over mijn hart gekregen om eentje weg te doen (mss zit er wel terug een harde band in) maar zo'n éénkanaals Marshall JCM800 gaat er eerder bijkomen als een Engl denk ik.
MS
Je moet daar niet tegenop kunnen. Heb ze ook nooit gestapeld staan hier. Heb jaren lang twee heads gehad, en opeens stonden er hier na wat ruilen en deals doen vier, eerder toevallig. Ieder zijn prioriteiten, jij hebt wss veel meer/duurdere gitaren staan. Mijn zes gitaren (Burny Super Grade, twee ESP Customs, Mayones Regius Custom en twee Ibbies) klokken gemiddeld af op 450 Euro per gitaar, pickup swaps inbegrepen. Zo'n JCM800 zou ik elke dag nog willen. Is er ooit uitgegaan om andere dingen te financieren, maar een leuke originele JMP/800 2203 is helaas steeds moeilijker te vinden.
MS
Je bent een stuk langer dan ik, dus een halfstack is hoog genoeg voor mij.
Jij zou dus die stapel amps zo hebben neergezet zodat wanneer de bovenste amp je main amp is je niet hoeft te bukken aangezien je er een 2.12 onder hebt staan.
Al met al weer een grap om zeep :D
@MS: Klopt, mijn gitaren zijn gemiddeld zo'n €1000,- p/s (4 stuks, 2e hands prijzen).
Wat betreft die 2204/2203, die heeft toch wel een heel mooi, open en karakteristiek soundje, vrij weinig gain, maar laat zich heerlijk boosten.
@macwilliams: Ik snap 'm, sorry voor het om zeep helpen van je grap. :makeup: ;)