Ach wat variatie maakt t uit? Feit is dat ze beestachtige apparatuur maken.
Printable View
Ach wat variatie maakt t uit? Feit is dat ze beestachtige apparatuur maken.
Variatie? Oplichting bijna.
Binnen 2 jaar ben je 3 versies verder.
Nee, da's niet zo mijn ding.
Ach, ze breiden gewoon de amp sims uit en het apparaat moet ook niet te compleet en te goed zijn anders kost het omzet. Commercie...
Commercie is niet per se oplichting. Maar goed. Whatever :)
Ik snap ook wel dat het bedrijfsbelang is en blabla, maar dat wil niet zeggen dat ik mij daar volledig in kan vinden.
Het ís ook geen oplichting; je krijgt wat je koopt zeg maar, maar uiteindelijk ben ik niet zo van het kopen van apparaten waar in 2 jaar al 3 versies overheen zijn geweest; maakt het concept niet zo geloofwaardig voor mijn gevoel.
Maar ik snap wel dat Fusion dat anders ziet, want Ibanez en Fractal zijn heilig ;)
Eens, maar sta je daar echt bij stil als je het bij gigs gaat gebruiken?
Ik niet, wat rot mij het nou als een pedalen of ampbouwer een nieuwe serie bouwt?
Ik kijk naar m'n sound en wat past bij de muziekstijl. Daarmee werk ik en dan kunnen er 100 series uitkomen maar dan koop ik het niet.
Ligt eraan wát er verandert inderdaad, maar het komt gewoon weinig doordacht over.
"we zijn nog niet klaar, maar we flikkeren het ding toch maar vast op de markt, en dan zien we daarna nog wel wat we doen".
Zie Samsung en alle andere telefoonfabrikanten.
Mij kan het verder ook niet bommen, maar voordat ik nu €2500,- voor een Axe FX 2 met-het-hele-alfabet-erachteraan uitgeef, zou ik nog zéker in overweging nemen om nog even te wachten, aangezien er binnen een jaar (bij wijze van) een 3 uitkomt.
Natuurlijk, als je zo redeneert koop je ook nooit een nieuwe PC, maar goed, ik geef ook geen €2500,- uit voor een PC.
Dan kan je blijven uitstellen.
Als je een apparaat nodig hebt koop je het op dat moment. Anders koop je nooit iets.
Maar bedrijven moeten zorgen voor omzet dus wordt er een eerste variant op de markt gebracht en daarna meer series om te blijven bestaan. Ze gooien nooit in 1x alles op de markt, want dan kan je je bedrijf binnen een jaar opdoeken.