Een MetalZone met de TX2301-A mod, oftewel de "analoge Brad" mod natuurlijk.
Printable View
Een MetalZone met de TX2301-A mod, oftewel de "analoge Brad" mod natuurlijk.
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...sPage=lr&pos=2
En deze:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...sPage=lr&pos=1
Ik weet niet wat ze nieuw kostten destijds, maar ik meen iets van 1500?
Ik dacht dat ze destijds ergens rond de €2100,- of zoiets waren?
Zou de bon moeten opzoeken maar volgens mij irond de 150p
Leve de digitale bonnen per email. 1399 EUR incl BTW
Die Axe FX heeft al meerdere versies toch? Nieuwe versies is praktisch altijd killing voor de waarde van de oude versie. Of je het nu over digitale versterkers, auto's of bijvoorbeeld mijn ex Screamer (zwarte grill vs grijze grill). Gitaren en bepaalde (buizen)versterkers zijn daar een uitzondering op. Voor een toetsenist is het niet bijzonder om in een paar jaar een nieuwe Roland af te schrijven. De Kempers vallen nog mee, gaan nieuw voor 1700 en gebruikt voor 1200 (de non-powerd versies dan). Dat is niet heel anders dan de afschrijving op een moderne gitaar. Maar mocht daar ooit een nieuwe editie komen (Kemper hint er niet op dat te doen, eerder het tegenovergestelde omdat het niet mogelijk is nog veel verbetering te halen in profilen dat technisch toch weer iets anders is dan een toon digitaal opbouwen) zal dat ook gevolgen hebben voor de prijzen.
Digitale en fx units schrijven echt hard af.
Een gmajor 1 of 2 heb je al voor onder de 200 tweedehands, dus als de mijne ooit de geest geeft, al 15 jaar in gebruik, dan weet ik het wel...
O, dat valt nog redelijk mee dan.
Ik weet niet waarom ik een veel hogere prijs in mijn hoofd heb dan; ik ben in 2012 er redelijk serieus mee bezig geweest om óf Axe FX óf iets anders te kopen.
Hmm, nu ik er over nadenk, ik denk dat ik ik prijs van de Axe FX destijds + de MFC101 controller in mijn hoofd heb of zo.
Ik heb de Standard he. Daarna kwam nog de Ultra. En relatief recentelijk de II
Het is de Samsung van het gitaarspul als je het mij vraagt.
Kemper sinds 2012 en die koop je nog steeds zoals toen. Axe fx geintroduceerd in 2010 (of zo?), en na die standard had je de ultra, de 2, de 2 mark 2, en nu de 2 xl+.