8 September naar Roger Waters met twee liefhebbers van school, gaat helemaal geweldig worden, ik denk dat Roger het tegenwoordig meer van de show dan van de muziek moet hebben, maar ach!
Printable View
8 September naar Roger Waters met twee liefhebbers van school, gaat helemaal geweldig worden, ik denk dat Roger het tegenwoordig meer van de show dan van de muziek moet hebben, maar ach!
Daar ga ik ook heen :) met me vader.
Gisteravond naar Sick of it All geweest in Hangelo. Was gaaf!!!
Zonet via stream een nummer van de nieuwe CARCASS geluisterd. F#ckin' hell, dat klinkt goed!!! Nieuwe cd in sptember kan ik blind aanschaffen!
Woensdag naar Werchter :blast:
Zo aanrijden naar het Ziggo Dome!
http://img109.imageshack.us/img109/4462/sgj4.png
Niemand gaat morgen naar gov't mule? Behalve ik dan...
Gister bij The Who geweest. Goed!!
In het begin vond ik Daltrey wat onzeker, maar die maakte dat al snel helemaal goed. De hoge noten in Love reign o me haalt ie nog allemaal. Verder was Townshend waanzinnig gedreven bezig, alleen miste ik de Les Pauls ;-) (hij deed alles op strats).
Mooie momenten tijdens de show waren de filmbeelden van de bassolo van Entwhistle en het zangstuk van Moon. Leuk gedaan.
Het was een adembenemende show gisteren. Ik was benieuwd of Roger het allemaal nog zou halen maar dat viel me niks tegen! Het viel me ook op hoe dicht de stemmen van Roger en Pete tegenwoordig bij elkaar liggen. Inderdaad speelde Townsend alleen maar op Strats, ongeveer het laatste waar ik hem mee zou associëren, maar het klonk meer dan prima.
Quadrophenia bevat geweldige composities die me regelmatig kippenvel bezorgde. Dikke complimenten voor de band, en in het bijzonder de drummer! Die broer van Townend (Simon) kan trouwens ook een aardig potje zingen. Prachtige odes aan John Entwistle en Keith Moon, die hun aandeel in de show vertegenwoordigden door middel van video's. John's vette bassolo in 5.15 onder begeleiding van live drums was gewoon schitterend om te zien, bijna alsof hij er echt was.
In de encore kwamen alle hits voorbij zoals Pinball Wizard en Won't Get Fooled Again. Ik zat te wachten op de YEEEAAAAHHHH!!! uit WGFA en mán wat was die uithaal geweldig!
Het geluid in het Ziggo Dome was gewoon goed, niet echt iets op aan te merken. Het voorprogramma verdient trouwens ook wel een compliment: Vintage Trouble. Mooie combinatie van blues en rock in een minimale bezetting en een soort James Brown als leadzanger.
Ongetwijfeld het beste concert wat ik ooit gezien heb...
Mooi dat het zo goed bevallen is. Ik hoor veel goeds ook over de Ziggo Dome, misschien toch maar 's kijken daar, maar dan moet er wel eerst een reďncarnatie van b.v. Jimi Hendrix o.i.d. plaatsvinden. ;) Is me veel te massaal anders....
Ik ben er nu drie keer geweest: Status Quo, John Fogerty en The Who dan. Ik vind dat er goed nagedacht is over het gebouw. De in- en uitgangen hebben een goede doorstroom en je hoeft nooit ver te lopen als je op zoek bent naar een biertap. Ook zijn er eetgelegenheden en een ruime plek voor garderobe en kluisjes. Geluid is prima zoals ik al zei, daar kan ik geen slecht woord over zeggen.
Ik zet Who Are You nog maar eens aan. :cooler:
Het geluid in de Ziggo Dome is voor zo'n grote tent niet verkeerd, maar ik wil het toch ook niet goed noemen.
Ik heb er nu 4 gezien daar. 2x Pearl Jam, 1x Neil Young with Crazy Horse, maar toen stond ik op de vloer. Daar vond ik het geluid dus niet fout voor een grote zaal.
Gisteren met The Who zat ik op de 1e ring (vak 110, prima zichtplek), maar dat viel mij tegen. Beetje een brij ook wel wat te zacht misschien.
Het geluid in Ahoy' na de verbouwing (o.a Pearl Jam en Fleetwood Mac daar gezien) vind ik beduidend beter.
En dan hebben we het nog niet over bijvoorbeeld HMH of Vredenburg (de Rode Doos), da's echt veel betere klasse.
Wel is in die Ziggo hut alles perfect geregeld. Eten (een complete Delifrance), drinken (Jack Daniels bar), entrees, uitgangen, zitcomfort op de ring.
Suicidal Tendencies, Werfpop 14 juli.
Vanmiddag naar Metropolis festival :)
North Sea Jazz ! Drie dagen onderdompelen in muziek, genieten!
Volgend weekend Big Rivers Festival in Dordrecht.
In ieder geval ff kijken bij de Ruben Hoeke Band, en verder o.a. met een biertje in de hand Soul Sister Dance revolution meepakken.
Ik ga zaterdag naar Geinbeat, dichtbij en gratis:
http://www.geinbeat.nl/festival.html
Ik was vanmiddag in Dordrecht naar het optreden wezen kijken van een vriend die basgitaar speelt bij AJ and the Wildgrooves:
[IMG]http://i108.photobucket.com/albums/n...3/DSCN9659.jpg[/IMG]
[IMG]http://i108.photobucket.com/albums/n...3/DSCN9667.jpg[/IMG]
http://i108.photobucket.com/albums/n...3/DSCN9674.jpg
http://i108.photobucket.com/albums/n...3/DSCN9684.jpg
Kom ook net van Big Rivers.
Soul Sister Dance Revolution was een lekkere set met veel energie. En ook een stukje Euro Cinema meegepakt ;-)
Verder viel The Rhythm Kings mij op, en The Ploctones waren echt geweldig!
Vanavond op de Vierdaagsefeesten: Truckfighters én Uncle Acid & The Dead Beats! Gisteren daar Raketkanon gezien, uit België, dat was ook een feestje :ok:
Donderdag a.s. naar Roger Waters in Arnhem! Ik heb er zin in!
Heb zaterdag Roger Waters in Werchter gezien (goed!). En de week daar voor Werchter classic met : Keane, Blondie, Santana, Balthazar, Ben Harper & Charlie Musselwhite en Bruce Springsteen (in die volgorde van minder naar beter).
Komt er nog aan :
The Levellers (Casa Blanca - Hemiksem Antwerpen - gratis)
Seasick Steve (Lokerse Feesten)
Brit Floyd (Cursaal Oostende)
...
Vandaag Gama Bomb, Vicious Rumors en Asphyx zien en wat meer nog. Jammer dat DRI heeft moeten cancelen.
the best band you never heard of oftewel radio moscow in de vera 20 sept in groningen. Tip van flip! Het is dan wel 2 uur treinen vanuit amsterdam, maar wil het absoluut niet missen. dag erna staan ze op een gratis festival in rotterdam btw. Die gast kan een partij spelen dat is niet normaal. Als je van hendrix, claptop led zeppelin houdt is dit wat voor je
http://www.youtube.com/watch?v=xVVRXCfVjqg
M'n vriendin heeft wederom besloten om twee kaartjes Biffy Clyro te bestellen, dit keer in Tilburg, 013. Da's de tweede keer dit jaar dat ik ze zie.:crazyhappy:
Behind the corner festival a.s. zaterdag met o.a. Backcorner boogie band, Birth of joy, Tenement kids en oja wij zelf ook :)
14 september naar Rowwen Heze, in november naar Volbeat en heeeel mischien in february naat within temptation
11 oktober: Y&T
:rockon:
11 sept Soundgarden! Mijn helden!!
Morgenavond naar Breda Barst, voor met name Navarone.
Bumblefoot masterclass op 8 oktober in Duycker Hoofddorp! Voor degene die hem niet kennen; hij is Slash zijn vervanger bij GNR en heeft een paar hele leuke progrock platen gemaakt!
Eergisteren Peter Gabriel, aanstaande maandag Fleetwood Mac. 60+ rule!
Komende zondag naar Joe Bonamassa.
Oh, en zaterdagavond naar Candy Dulfer in Bibelot in Dordrecht.
22 november Uriah Heep en Status Quo in Bielefeld.
Over een paar minuten aanrijden naar C.J. Ramone in de Melkweg. :rockon:
22 okt naar Eric Gales. Moet je zijn als je Hendrix liefhebber bent.
Aanstaande dinsdag naar Doro Pesch in Enschede / Atak.