whoo, cool..
heb je nou twee computers staan daar?
windows server?
Printable View
whoo, cool..
heb je nou twee computers staan daar?
windows server?
En ook twee toetsenborden, twee muizen en twee koffiekopjes, gezellie! :cheerup:
mijn 2e is vandaag binnengekomen.
http://images4.thomann.de/pics/prod/151347.jpg
binnenkort 24 sporen dus :cheerup:
Een gezellige ruimte :), het is id een Windows Server met 3 tb aan boord (Dual Core AMD x64). Je ziet ook een linux cd liggen, dat komt erop omdat Windows mij teveel lekt.
Kopje koffie iemand?
nb Sjezus want klinken die ns-10m dingen droog zeg. Draai een DVD van Pink FLoyd en de bekkens kletteren je oor in.
Dat is een behoorlijke aanslag op je harde schijf. Ik heb wel eens 18 sporen opgenomen en je harde schijf moet dan flink werken en dat was ook nog maar op 44 khz 16 bits mono per spoor.Citaat:
binnenkort 24 sporen dus
Er was een discussie over de NS10 op gearslutz.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton
De NS10 is wat kritisch voor de versterker en matched niet makkelijk, maar als je een versterker hebt die hem goed lust dan is het een heel betrouwbare monitor. Je moet hem even leren kennen en het is helemaal mooi als je er een subje bij hangt want veel laag komt er niet uit. Maar luister naar de balans en let op bagger in het laagmidden en je wordt zo vriendjes met de NS10.
Je moet hard werken om iets op de NS10 goed klinkend te maken, maar als je dat voor elkaar krijgt klinkt je mix op een echt goede speaker ook fantastisch.
Let wel op dat je niet teveel laag in de mix blaast en als je geen sub hebt let dan op de conus als je hem wat harder zet, als die heftig heen en weer wappert heb je veel laag. Je zult het echte laag niet horen maar zien. :D
hmm, ik neem net 3 minuten op, 44.1 k en 32 bits.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton
30 MB per mono spoor.
10MB per minuut dus, eitje voor huidige SATA2 schijven.
0,166MB ofwel ongeveer 166k per seconde.
4 MB per seconde voor 24 sporen als ik me niet verreken :D
ruim het dubbele dus voor 96k.
Neem zo vaak 24 sporen op...
a piece of cake...;)
zo; het begin van mijn iets professionelere studio is gemaakt.
vandaag zijn 2 IMF Compact 2 monitors binnengekomen. Eerst aansluiten op mijn Akai versterker (megaduur ding van mijn ouders uit de jaren 80).. En daarna waarschijnlijk op zoek naar wat anders.
pas op met bass en de compact monitor 2. Die is er nl wle maar je hoort hem niet :) ... verder erg mooie monitor.