Hey Rocketman?
Ik vind jou een zeurkous
Printable View
Hey Rocketman?
Ik vind jou een zeurkous
He Tho
Boeie
goed bezig :seriousf:;)
Laat ik er nu ook een maitlje achteraan hebben gestuurd richting de verkoper, maar dan op een wat normalere manier :satisfie: Met woorden als schandalig trek je altijd aan het kortste eind. Ik weet niet hoe oud dat Rocketman is, maar het komt me een beetje kinderachtig over om eerlijk te zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
c’est le ton qui fait la musiqueCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ik heb hun al lang bewijzen gestuurd dat het een nep advertentie is. Ik kreeg flauwekul meel terug. Dat noem ik schandalig. Geen enkel normbesef aanwezig bij die lui. Gewoon iemand duizenden euro's laten betalen voor wrakhout terwijl ze gewaarschuwd zijn. Verzinnen jullie leuk samen een fijner woord; ik noem het schandalig.
agossie :D
Beste bass blom,
U bent overboden op de advertentie: Gibson Les Paul CUSTOM splinternieuw. Op dit moment bent u niet meer de hoogste bieder. Het huidige hoogste bod op deze advertentie is nu € 1000. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.
Kerel, als je nou gewoon netjes de verkoper had verzocht de advertentie aan te passen, want dat is wat ie nu dus heeft gedaan. Werkt stukken beter dan beginnen te schelden tegen Marktplaats, geloof me. Boos worden is nooit een goeie optie in dit soort dingen, omdat men je dan gewoon niet serieus neemt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rocketman
Ik blijf erbij dat het schandalig is dat marktplaats toestaat dat er duizenden euro's gevraagd, en geboden worden voor rotzooi, terwijl ze daarvoor gewaarschuwd zijn, met diverse emailtjes voorzien van bewijs. Dat jij dat graag met de mantel der liefde bedekt en op jouw manier wil oplossen moet jij weten. Ik noem dingen zoals ze zijn.
En welke optie heeft nou geholpen? Het lukte mij notabene in één simpel mailtje. Waar mail je dan voor, voor je eigen boosheid, of om te voorkomen dat die 'Gretsch' voor echt wordt verkocht? Je opzet was niet verkeerd, maar de uitwerking liet wat te wensen over. Ook nette mailtjes kun je enige dwang in zetten trouwens. Of denk je dat ik alleen heb gevraagd of de man de advertentie heel misschien zou willen aanpassen.