Glaas, ik heb je vandaag gemaild van op mijn werk. Heb je hem nu aangekregen? Zoniet, dan schrap je me maar.
Printable View
Glaas, ik heb je vandaag gemaild van op mijn werk. Heb je hem nu aangekregen? Zoniet, dan schrap je me maar.
dankjewel arjen, ik heb glaas vanmiddag ook ff een mailtje gestuurd, mooi gitaartje, en een goed doel erbij (meeting in ede :D )
kom op mense inschrijve! :hippie:
mensen ik heb vandaag even geen tijd om die updates te doen met de vinkjes, maar ik zal dat morgen weer uitgebreid gaan doen ...
btw , ik heb toezegging op die zaal dus dat is rond en ik heb de 80 plectra !!!
elke deelnemer krijgt zijn/haar plectra mee naar huis en kan bij het laten zien van die plectrum 10% korting krijgen bij onze locale muziek winkel wolve music
geen kattenpis maar wel kut kwali foto
http://img411.imageshack.us/img411/2246/foto3kc9.jpg
Shot at 2007-07-17
Uiteraard in een heerlijk kleurtje...:D
een gegeven paard moet je geen smint in de bek doen ..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Oh juppie!
Ik heb echt een tyfus hekel aan die winkel en die mensen die erin werken.
Ik kom daar vraag of ik mishcien zoon mooie epi les paul mag bespelen. Zegt die dat het alleen mag als ik hem kan laten zien dat ik genoeg geld heb om hem te kopen...
WTF!?
Een vriend van mij ging daar ook een keer een boss bass overdrive te testen, dus die man legt dat ding voor een of andere laney basversterker draait alle knoppen open van de boss bass driver en zegt dat die zo het best klinkte. Dus mijn vriend vraagt of dei zelf aan de knoppen mag draaien om te kijken wat voorn geluiden er allemaal in zitten. Dat mocht niet, want anders zou die hem mishcien mollen..
Een andere vriend liet zijn bas daar een keer afstellen. Kreeg die hem terug, hadden ze helemaal niks verandert maar moest die wel 40 euro betalen.
Maar wel een vet idee hoor, ik ga er wel een plectrum voor 90 cent in plaats van 1 euro kopen...
Het was als grap bedoeld...;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
per plectrum?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius