Nee Ashram! Ik herken m ook :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizzz
Printable View
Nee Ashram! Ik herken m ook :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizzz
:nervous: Dat was net niet het antwoord wat ik wilde horen ;) (of misschien wel toch wel)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Dat donkere beviel me opeens wel toen ik het hoorde. Ik heb al een PRS die heel helder klinkt, maar toch kan scheuren. Misschien dat ik Les Pauls ook als donker bestempel, ik ben PRS gewend. Ik moet dan misschien toch maar eens Les Pauls gaan testen.
De jaren 70 Les Pauls neigen wat feller en agressiever te zijn dan de meeste andere LPs. Hier ook te horen bij J. Sykes. IMO perfect geschikt voor dit soort (classis)(hard-)rock! Als je de kans krijgt, probeer eens een (vroege) jaren'70 Custom.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
We doelen hier dus op de chromen plastics (slagplaat, puprings etc). John Sykes heeft dat rond '82 (op verzoek van Phil Lynott, Thin Lizzy) gemonteerd en heeft het nog steeds op diezelfde Custom tot op de dag van vandaag. En hij is de enige zover ik weet (op de kopieen na dan uiteraard).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert
Haha oke kan ook, shame on me, heb op het Ashram gezeten :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Hehe droog! Welk jaar heb je examen gedaan? Anders ken je mijn vriendin misschien wel. Zit nu in 5 havo..
Dat felle en aggressieve heeft mijn PRS juist. Ik zou een les paul kopen om dat beukende... (en voor de bleus soms)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith
Ik denk dat, als ik er een ga kopen, het een Epiphone standaard zal worden. Niet te duur, maar toch de goede looks. Ik heb nog niet uitgebreid genoeg getest, maar de prijs van een Standard bevalt me wel;)
Ik heb trouwens even wat geleend van internet van Sykes, en inderdaad, ik kan met m'n prs dit geluid wel aardig benaderen.
Ik ben vorig jaar geslaagd voor vwo, toen zat je vriendin dus in 4 havo.. Ben bang dat ik haar niet ken dan, maar toch tof :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Zij kent jou wel zei ze. Tess, ring any bells? Of moet je nog een achter naam hebben :D
(tis wel nen epiphone les paul) http://musik-h.morelin-webhost.de/ca...es/2%20827.JPG