Kobain was geen gitarist pur sang. Hij was in feite een singer-song writer, geen gitarist........dussss.
Printable View
Kobain was geen gitarist pur sang. Hij was in feite een singer-song writer, geen gitarist........dussss.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
Ik heb mijn dit verhaal gelezen in diverse Toto fanclubblaadjes waarbij Luke dus dit verhaal uit de doeken deed waarbij hij ook nog opmerkte dat hij de EVH solo pas hoorde toen de plaat uitkwam en ook dat EVH nooit betaald is voor die solo.
Ik vraag me af of hij wel wordt overschat aangezien ik zelden lees dat mensen hem een geweldige gitarist vinden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis_rhcp
Dat EVH nooit betaald heeft gekregen voor zijn solo is niets om je zorgen over te maken. Hij wilde er namelijk geen geld voor aangezien hij er naar eigen zeggen haast niets voor gedaan had.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MusicManMaestro
ik denk de meest overschatten gitaristen herman li en sam totman ik vind dragonforce wel kei gaave muziek enzo maar volgens mij spelen die gasten zo snel dat ze helemaal geen idee hebben wat ze spelen ofzow
voor alle Herman Li fans check this >>> http://www.youtube.com/watch?v=wl-ijUy-5so
die is wel grappig eigenlijk XDCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobrain
Misschien eerder onderschat:
Matt Bellamy van Muse...kan bovendien aardig wat nootjes zingen.
En heb je je huiswerk inmiddels gedaan? 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puntdroad
zijn er dan mensen die curt cobain als gitarist waarderen? volgens mij wordt die door bijna niemand overschat...
Hoe graag ik ook naar Nirvana luister..Kurt Nobrain kan je geen gitarist noemen..meer toevallig een zanger met een gitaar. Hij pretendeerde ook geen gitarist te zijn ..das dan wel weer cool.
Tsja ..Eric C ..hij moet zijn dag hebben ..en zelfs als ie die heeft....matig...
Jan Stakkerman...alles met palingsound moet ik persoonlijk niet zo..Jantje Shit,etc je kent het wel.
BB-K...heb ik weer niks op tegen...al is ie geen wereld gitarist.
Santana...je kan deze man de afgelopen 20 jar ook niet echt vernieuwend noemen..zet em drie keer per jaar in als gitarist in een modern bandje en hij blijft verkopen...
Bovengenoemde mensen hebben natuurlijk allemaal niet voor niks hun sporen verdient met muziek maken..maar overgewaardeerd zijn ze soms wel!