Dat ken ik ja. En vervolgens zeggen: Owjah? Er gebeurde toch niks?
Printable View
Dat ken ik ja. En vervolgens zeggen: Owjah? Er gebeurde toch niks?
Als er uberhaupt eentje ongevraagd aan mijn spullen komt dan vraag ik hem eerst of hij dat niet eventjes kon vragen. En als hij dan een grote bek heeft of bijdehand durft te doen trek ik onmiddelijk mijn bek open.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniël_san
(maar vantevoren vertellen waar ze wel en niet aan mogen komen wil ook wel eens helpen. Ik hoef geen rukker die ineens mijn snoeren begint op te rollen op manieren dat ik het thuis uren uit de knoop kan gaan zitten trekken. En eigenlijk heb ik gewoon sowieso liever dat ze helemaal niet aan mijn spullen komen maar soms is het voor de snelheid makkelijker als zij de versterker verplaatsen (als ze dan maar wachten tot IK alle snoeren losgekoppeld heb)
Zo was onze drummer een keer zn hi-hat kwijtgeraakt. Een van die gorilla's had m bij hun in de truck geflikkerd omdat ie dacht dat ie van hun was. :-?
Nu mijn verhaal,
Ik was nog maar net begonnen en het was iets van mn 3e optreden met de muziekschool:P. We deden het nummer van Jet- Are you gonna be my girl. T podium was nogal klein. IK was lekker aan t swingen en ik struikel over het snoer van de basist. ik pleur dus met gitaar en al op de grond, door de adrenaline sta ik weer op en speel met een glimlach verder, ongeveer na 5 seconden merk ik dat mn gitaarhals gebroken was en nog maar aan een paar draatjes vast zit aan het andere stuk. Gelukkig was het maar een sqiuer maar mn ouder waren flink pissed of 8-)
en ik denken dat op de muziekschool alleen maar van de bewegingsloze notenpoepers worden gekweekt!
wat voor fis, een "reel big fis" natuurlijkCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
:-D :-D :-D
Wel vaak het probleem met geluidsmensen. Ze hebben vaak een grote bek en denken dat ze er wat van af weten.
Ook een keer gehad op een schooltje waar ik moest optreden. Toen liepen ze ook overal over te zeiken en te dreigen dat ze stekkers eruit zouden halen. ff met z'n allen een grote bek opzetten en ze durven nix meer...
Ruzie maken met geluidsmensen vind ik ongeveer het stomste wat je kunt doen als muzikant.
We speelden zonder PA oid en zij waren gewoon stoer de dj aan het uithangen.
Problemen met geluidsmensen op school is er bij ons ook. Wij hebben dan elk jaar zo'n culturele avond en elk jaar doe ik wel iets mijn band.
Speelde ik dit jaar op mijn akoustische gitaar over de PA en dan 'vergeten' ze mijn gitaar te versterken ofzo :???: . Sta ik daar voor ongeveer 450 man te spelen met enkel het geluid van mijn onversterkte akoustische gitaar :evil: .
En maar denken dat ze alles zo goed weten :razz: Ach het waren ook maar andere leerlingen :-?