Neen ik had eerder de draden opnieiw gesoldeert naar het schema van SD. Dat heeft het splitprobleem verholpen. Daarna ben ik met het afstellen van de pickups van het gezoem afgeraakt.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Printable View
Neen ik had eerder de draden opnieiw gesoldeert naar het schema van SD. Dat heeft het splitprobleem verholpen. Daarna ben ik met het afstellen van de pickups van het gezoem afgeraakt.
Toch even meegeven dat ik toch wel erg in de problemen zit. In de solo van Knocking on heavens door seelt de klimax zich af op de 22 ste fret en raad eens hoeveel ik er heb op men tele? Juist ja....... Wij spelen dan ook nogeens een hele toon hoger dan Eb voor onze zangeres. crap! Afvoeren dan maar zeker. Het nummer he!
Doet het werkelijk serieus pijn als je het helemaal een octaaf lager doet? Die solo?
Een hele song afschrijven omdat je een fret tekort komt, komt op mij over als een heilloze zoektocht naar alsmaar hogere schrillere dingen.
Een soort oud-journaal-nieuwslezer die mij dagelijks hersenloos toeschreeuwt over de slimste mens van NL. Dat is hij zeker niet. Iemand die schreeuwt heeft zelden gelijk.
Vriendelijke groet, Gus
Het heet creativiteit, een probleem ombuigen naar iets positiefs.
Dus zie het als een voordeel dat niet alle blokjes passen, het geeft je de mogelijkheid iets leukers te bedenken.
solo zegt het al, het is iets van één iemand, dus ik zou een totaal andere solo spelen dan slashmans. Jij speelt 'm waarschijnlijk niet zo goed als Slash. speel dan iets wat Slash niet zo goed kan als jij
Bij de solo van Money van Pink Floyd pakt David Gilmour ook een noot op de 22 e fret die hij ook nog eens opdrukt . Hijzelf speelde in die tijd op stratocasters met 21 frets en heeft voor die solo een andere gitaar gebruikt met 24 frets
Ik zou die solo gewoon spelen en de stukjes die zo hoog gespeeld worden iets aanpassen
Brad dat is het plan.
Wat een heerlijk zorgeloos leven moet je hebben,als dit je problemen zijn!
+veel, want Sjees, er zijn meer opties toch ?