je kan je PT natuurlijk ook tweedehands kopen :cooler:... wie weet heb je wel college in bijna hetzelfde gebouw en is de deal makkelijk gemaakt :D!
Printable View
trouwens een semi off-topic vraag, maar waarom hebben mensen bv hun one-spot adapter vastgemaakt aan het pedalboard en laten ze een ander verleng snoer naar het stopcontact lopen? Waarom niet gewoon de lengte van de one-spot adapterkabel gebruiken, ding is lang zat dacht ik zo. Komt het in sommige situaties toch echt te kort, of is er een andere reden voor?
Goeie vraag. Ik zou maar al te graag de lengte van mijn one-spot gebruiken (evenals die van de blackstar). Nu zit dat alleen maar in de weg. Helaas zijn mijn pedalen nogal veeleisend - van de 8 die ik gebruik, willen er 4 een eigen adapter.
thnx Tom, maar gelukkig zijn toevalligheden en gitaarnetters de wereld nog niet uit (iig in Groningen niet ;))!
voor mij is dat met de onespot vrij simpel: de onespot kabel is welliswaar erg lang, maar dat draadje is niet bepaald stevig + niet overal is een onespot in de muur steken zo handig in cafeetjes of waar je dan ook speelt... wel een idee inderdaad om hem met ducktape en een stukje touw ofzo te verstevigen: heb je ook geen 230 op je bord :)!
3 meter is vaak net een beetje kort, vooral als je de kabels weg wilt werken. Een kabel van een cm dik gaat ook een stuk minder snel kapot dan een kabel van een paar mm en is goedkoper te vervangen.
Ja, als je de kabel van je adapter kapottrekt (en dat kan maar zo, het is maar een dun klotedraadje) heb je een probleem. Een 220V verlengsnoer is zo te vervangen.
In het verleden heb ik ook wel eens een boardje gehad met een aansluiting voor de draad van de adapter, waarbij de adapter in het stopcontact ging. Het was allemaal wel erg kwetsbaar, liever een 230 kabel van stopcontact naar board.
Ok, dat is dan duidelijk. Misschien ook maar dat even goed klussen, in ieder geval bedankt voor het inzicht.
ja of je soldeert er een stevige kabel aan en prikt die in je board. Dat zou ik wel een mooie oplossing vinden :) Maargoed, zon losse 230 kabel kan ook zat lijkt me