hmmm, glad geschuurde parelmoer is zo mooooi ...
Tot hoever ben je gegaan?
En die tuners, mat chrome, zalig.
Ik weet niet meer wat de rest van de hardware was, maar als de rest blinkt, moeten we alles maar zo mat maken.
s
Printable View
hmmm, glad geschuurde parelmoer is zo mooooi ...
Tot hoever ben je gegaan?
En die tuners, mat chrome, zalig.
Ik weet niet meer wat de rest van de hardware was, maar als de rest blinkt, moeten we alles maar zo mat maken.
s
Niek, er komt zeker nog binding rond de kop.
Stijn, ik denk dat we nog wel wat werk zullen hebben dan, de rest van de hardware is blinkend chrome. Hopelijk is het een eenvoudig proces.
Het radiussen heb ik gedaan met grit 120 - 320, stapsgewijs in 5 keer ofzo. Het was erg stoffig :D
Bedankt Ike. Op gitaarbouw ben ik nog een knoeier, maar gelukkig heb ik 2 rechterhanden, dat maakt veel goed. En als Stijn me dan nog in 't oog houdt kan het niet misgaan.
Ha ja, da's mooi. Ik zou bijna weer voor positiemarkeringen worden omdat het er zo fraai uit kan zien :D
toets ziet er heel goed uit!
tuners mat is minder mijn ding, het oogt weliswaar strak maar is me iets te "designerig koel", geef mij maar ouderwets blinkend chrome !
gaaf werk!
kan je nog een paar detail foto's( met de macro functie van je fototoestel) maken van de inleg. want ik vind het schitterend en ben toch wel benieuwd om het bij closeup te zien.
Ik zal morgen proberen mijn fototoestel aan te krijgen. Momenteel ben ik gebonden aan mijn gsmcamera.
kocht je de inleg "pre cut" of maakte je zelf je blockinlay?
Dat ziet er erg mooi uit.