heel toffe set anders! lekker veelzijdig, gevarieerd, exclusief (toch wel behoorlijk). Gewoon, een fijne set, en een mooie foto. ben benieuwd wat hierna erbij gaat komen! een gretsch? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Printable View
heel toffe set anders! lekker veelzijdig, gevarieerd, exclusief (toch wel behoorlijk). Gewoon, een fijne set, en een mooie foto. ben benieuwd wat hierna erbij gaat komen! een gretsch? ;)Citaat:
@ Anders, waarschijnlijk weet je het wel maar in mijn everlasting quest tegen de standaardrubber - Gibson combinatie vraag ik het je toch: haal je die Les Paul wel even van de standaard ;)?
Stinkert!!!! Mooie set!Citaat:
Gitaarspelen is voor mietjes, en inderdaad NOFX! Mijn gitaarspel is zo dramatisch dat ik flink moet compenseren ;) De Koch is gemod door de vorige eigenaar (niet alleen de ledjes). Het is wat mij betreft ook schandalig dat blauwe ledjes nog steeds niet standaard zijn op die krengen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
>Veekeren
Een Gibson kan toch wel tegen sporttape?
...wat op zijn beurt ook weer 'n meesterlijke opmerking is:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
helaas vrienden, Genhout (Gemeente Beek Lb) ligt nog altijd in Zuid-Limburg, Nederländerna !
Hoop niet dat de opmerking minder meesterlijk is, als ik 'gewoon' Nederlands ben..
sommige Maastrichtenaren vallen nog wel onder de noemer reserve-Belg, maar tot die tijd ben ik nog een in Limburg geboren indo die een groot gedeelte van zijn hart aan Roffa (of 'Rottehdahm' op z'n aangepast Limburgs) heeft verpand en op dit moment in Linköping, Zweden zich verbaast over de houding van Zweden t.o.v. Denen (die ook als zuiderlingen/Belgen/Limbo's bekeken worden af en toe!)...
oei ja das een dikke domper dan wel weer :D
Ik hoop het voor je ;) Ik heb mijn hangers van tape en sokken voorzien, staat nog eens enorm charmant ook.Citaat:
had de POD niet gezien, die is immers niet blauw hè ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
en als 'lame excuse' : zoveel effecten heeft 'n POD nu ook weer niet .... :stop:
misschien gebruikt Anders de POD wel vooral als aanvulling op z'n Koch (zo deed ik 't ook met m'n P2.0/Multitone combo vroeger.. de fx in die 2.0 vond ik niet altijd even fijn...)
maar toch dank dat je m'n blinde (niet-blauwe) vlek aanwees... ik heb de post vanmorgen nog even snel getypt, was al te laat voor m'n mini-college (mini = 6 personen, 2 mannen, waarvan 1 de docent..)..
niet om de thread te hijacken of teveel offtopic te glijden; maar wat is er aan gemod dan? zelf vond ik m'n 50w Multitone geweldig... maar ook geweldig zwaar...Citaat:
Hier een mooi onderonsje op een bewolkte augustusdag... :-)
Van links naar recht: Peavey Wolfgang Standard; Ernie Ball ; Peavey Wolfgang Special Korea ; Wolfgang Special USA. Op de gras> Line6 variax...
Btw, ik hoor Edje graag bezig, maar ben vooral gewonnen voor de "feel" en de "scheur" van deze gitaren. De Vax gebruik ik om clean te spelen, en ook de strat imitatie is wondergoed. Vervorming kan ze minder goed laten klinken...
http://users.pandora.be/krikke_den1s...es/Wolfjes.jpg