ik heb even zoals tristan gedacht, maar met mijn voorkeur voor pedalen, ging dat erg richting de john frusciante kant qua formaat... En met het openbaar vervoer is da nie slim
Printable View
ik heb even zoals tristan gedacht, maar met mijn voorkeur voor pedalen, ging dat erg richting de john frusciante kant qua formaat... En met het openbaar vervoer is da nie slim
Je kan ook verschillende pedalboards maken, of bijvoorbeeld een modulair systeem...
De pedalen die je altijd gebruikt op een pedalboard en andere pedalen die je voor sommige bands/optredens gebruikt op een andere, AB boxje/loopding ertussen en dan apart of samen gebruiken...
dan zit je met pedaal volgorde :P
Dat hoeft niet het geval te zijn als je het slim opbouwt en een loopbox gebruikt, maar het is inderdaad wel even puzzelen, voor sommigen zou het een uitkomst kunnen zijn... :D
die mensen moeten maar een gt-8 of pod xt live kopen
Ah, dat mag ik wel, een man die zichzelf van advies voorziet en het dan vervolgens niet opvolgt... :seriousf:
Het is zeker geen slecht idee hoor, ik pas een soortgelijke truuk toe.
Alles op mijn board staat stevig vast m.u.v. de drive en tuner, die kan ik er makkelijk van verwijderen omdat ik die vaak apart nodig heb voor een andere band. Werkt prima.
tjah
aan mij is geen touw vast te knopen!
maar ik ben zeker trots op mijzelf, ik heb al 2 jaar lang geen multi effect meer aangeschaft!!!
kei goed! :cooler:
nu nog opzoek naar een grotere case :P (showmaster 48 is nergens meer leverbaar :( )