Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
ikweet ik weetikweet! maar heb ff geen astrale camera om nederlandshots te maken..
zodra de Zweedse post mijn huis en het pakket vind, post ik wel wat van m'n Zweedse jam-rig...
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
ikweet ik weetikweet! maar heb ff geen astrale camera om nederlandshots te maken..
zodra de Zweedse post mijn huis en het pakket vind, post ik wel wat van m'n Zweedse jam-rig...
leuke collectie;Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
-hoe bevalt de ACM-modelling in je EXP Custom? in reviews komt hij er soms wat karig vanaf.. Is 't geluid stratty in een televorm, of zit er toch wat tele-capaciteit in?
- Valveking ook leuk als oefen/low-watt amp?
- die Black custom/burst Peavey lijkt wel 'n beetje op 'n Carvin..
gave collectie i.i.g!
De ACM bevalt erg goed, je kunt het signaal desgewenst ook stereo aftappen, en traploos mengen met het geluid van de conventionele pickups. Het geluid is niet a la tele, maar eerder fat strat achtig. Ik heb een tweetal reviews (PDF) liggen, en die zijn positief over de ACM. Het is wel een eigen ontwikkeling van Peavey, en dus eigenlijk geen piezo, maar het zit er wel dicht tegenaan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
De Peavey Royal 8 is met zijn 5 watt buizen mogelijk wel geschikt voor oefenen. Ik schrok er eerlijk gezegd wel van hoe hard dat kreng gaat, maar ja, 5 Watt buizen <> 5 Watt transistor .....
Of je in de clean-mode ook meekunt met oefenen durf ik niet te zeggen. Dan zou het net wel eens te weinig kunnen zijn.
Ik had die link niet eerder gelegd, maar ik neem aan dat je deze bedoelt, de SC90?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
http://www.carvinmuseum.com/images/p.../js-sc90-2.jpg
Ik zie wel gelijkenis idd, maar de Carvin is volgens mij wel een flattop ...
Ok, dat is wel mooi dan, verder heb ik geen kritiek ofzo op je verzameling (in tegendeel, die peavey's hebben zeker wel wat), maar ik vraag me altijd af wat de beweeg redenen nou zijn voor zo'n collectie gitaren ;) .Citaat:
Ik moet toch echt eens een foto nemen van mijn gitaren op de bank.. in de woonkamer.. ik heb wel niet zo'n lange (bank) als Zeppo, en mn andere helft zal mij voor gek verklaren, maar tjah, ik wil dr graag bij horen en mn huidige collectie fotoos lijken meer om een bosje gitaren op een grote hoop, dat lijkt ook niks..
Weet waar je aan begint: die van mij staan 2 verdiepingen hoger, en het was dus een heel gesleep. Bedacht me net dat ik het een dag of wat te vroeg heb gedaan: er is nog een gitaar onderweg, maar dat is dan wel de aller- aller- allerlaatste. Echt. Vanaf vandaag verkoop ik alleen nog maar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
is die peer dellen niet masief flame maple body ?Citaat:
klopt, tiger maple om precies te zijn:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
http://www.xs4all.nl/~verhaag/gear/images/pd1.jpg
dat is zo ernstig mooi !!!