En daar gebruikt hij dan de distortion van? dat wordt nog ff sparen dus...
Printable View
En daar gebruikt hij dan de distortion van? dat wordt nog ff sparen dus...
Waarom wil je dan identiek dezelfde sound als hem?
Dat je zijn sound probeert te benaderen akkoord, maar je gaat daarom toch niet zomaar eenweetikhoedure marshall kopen?
Tuurlijk ga ik die niet kopen, daarom vroeg ik ook welke distortion hij gebruikt, omdat ik het gewoon een ontiegelijk vet geluid vind. Hij zal er alleen wel ontzettend veel equalizers enzo overheen hebben zitten... achja, ik dacht mischien gebruikt ie wel een gewoon distortion pedaal, en kan ik die ook kopen:)
ik weet dat er een aantal mensen hier een showmaster 48 hebben, zouden diegene misschien een plaatje kunnen posten (opnieuw) ik kan het zo moeilijk vinden in dit gigantische topic. Ben nml. benieuwd of die iets groter oogt als ik nu heb (even om het voor me te zien, de maten heb ik) alvast bedankt!
http://www.verkoop.licht-geluid.nl/D...8-Hld7402.html
alsjeblieft :satisfie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
die had ik gevonden dankje, het gaat mij een beetje erom om hem voor me te zien met wat pedaaltjes erin. Ik weet dat een aantal mensen hem hier hebben, vandaar :)
Ow haha oke. Ik heb toevallig zo'n plaatje opgeslagen, omdat ik zelf ook van plan was om een showmaster 48 aan te schaffen.
alleen om onverklarende redenen kan ik dat plaatje hier niet neerzetten.. zal ik heb anders naar je toe mailen ofzo?
Pim
Ik ga een nieuw pedalboard bouwen!!!! (naar idee van dano) ik zal wel eens een plaatje posten als het klaar is!
hugo :cooler: :)
YoYo,
Ik ben ook vanplan om een Pedalen Bordje te gaan maken, maar heb er dus, minder dan geen verstand van... hier heb ik een lijstje met effecten maar bij sommige kan ik er niet heemaal goed uitkomen:
-Distortion 1.T-Rex Bloody Mary
2. E.H, Metal Muff
-Reverb 1. T-Rex Room Mate
-Compressor 1. T-Rex Comp Nova
2. Carl Martin, Compressor Limiter
-Chorus 1. Carl Martin, Chorus XII
2. TC Electronic, TC Chorus Flanger
-Overdrive 1. Ibanez, TS-808
2. Vision Sound, Jekyll & Hyde
-Wah Wah 1. Dunlop, Crybaby 535Q
Hebben jullie enige ervaring met deze pedalen?, zo ja, watvoor en op welke?.
En bij de dubbele pedalen, kunnen julle je voorkeur geven?
Ik ga ze zaterdag allemaal bij Feedback uitproberen, maar ik zou het ook op prijs stellen als jullie ''pro's'' je mening erover zouden kunnen geven!
Alvast bedankt!