ja ok "gosert" maar de reacties boven mij , onder de home made en de joe perry custom gaan allemaal over de home made, en ik vind dat die joe perry wel wat aandacht kan gebruiken :D
Printable View
ja ok "gosert" maar de reacties boven mij , onder de home made en de joe perry custom gaan allemaal over de home made, en ik vind dat die joe perry wel wat aandacht kan gebruiken :D
Dank je, het is een leuk ding.
Ik heb die pots er niet erin zitten, heb nog wel een setje van hem liggen, maar de huidige pots bevallen me prima. De tailpiece is van RS. De brug weet ik niet, die gaat nog wel een keer veranderen, al is het alleen maar voor de looks. Als je iets zou willen veranderen aan je gt zou ik inderdaad de potmeters doen.
Verwacht alleen niet te veel van de veranderingen, het geluid van je gitaar blijft.
Helaas ga ik niet zeggen, ben bang dat het bedrijf het verliest van Gibson :)
Het is een replica, geen imitatie. Hij "klopt" meer dan een historic.
Hier een plaatje van een paar LPs dan kan je het goed zien:
http://i76.photobucket.com/albums/j3.../ok_edited.jpg
vlnr '05 faded, '53 GT, '08 replica, '05 R9, '03 R0 stringer, '90 Classic.
Tof rijtje Dirk, en een behoorlijke aanpassing/uitbreiding van je collectie als dit de jouwe zijn.
Die '90 classic, heeft die nou een TV yellow back?
Als dat jouw collectie is ben ik echt zooooooo jaloers..... :|
Trouwens, ik ben zoiezo wel jaloers daarop :P
het zijn zeker beeldschone gitaren, die les pauls. het lijkt trouwens op een shamray-replica die ik ooit gezien heb, maar kan 't mis hebben.
ik vind ze mooi, maar passen totaaaaal niet in mijn collectie, of bij mijn speelstijl...
aww, die faded tobacco is zoooo mooi!:mad:
de finish is wel vet, maar het hele totaal plaatje... nah:soinnocent: