Het enige wat ik er niet zo tof aan vind is de belly-cut maar ik zou er prima mee kunnen leven...:mmmm:
Printable View
Haha, ja inderdaad als het nodig is.. 90% van de tijd speel ik zonder enig effect op het lead kanaal, dat is de basis.
Het rack is vooral erg makkelijk qua vervoer en aansluiten, alle loops en switches via Midi bediend, ideaal!
Laatst is hij nog van de 4x12 afgedonderd maar alles nog perfect in orde, alleen de midi controller was losgekomen van het plankje dat in de voorste deksel hangt (klitteband losgeschoten)
Nog eentje om het af te leren:
http://img.photobucket.com/albums/v2...ding-020-b.jpg
Ik wil ook 'n Mark head, liefst IIC+ of 'n IV/V... gigantische gas op dat geluid.
Ik kom met m'n laney en line 6 (1 van de line 6 kanalen is gemod om te klinken 'als' 'n rectifier.) vrij dicht bij het geluid, maar het blijft het Net niet:(
Vergeet de mark III niet!
Net niet? Pas als je een goed afgestelde IV/V of IIC+ hebt gehoord, begrijp je hoeveel rijker het geluid is dan een Line6 probeersel. Niet om te zeiken, ik ben het helemaal met je eens IIC+ lead = heaven, maar de vergelijking met een transistor Laney en Line 6...
@Sander: Altijd mooi om je rack te zien, top!
puh puh puh! 'valvestate' laney hey!:seriousf:
nee weet ik, natuurlijk klinkt het echte werk stukken beter, maar keeping in mind dat het 'n combo is van 'n modeling head en 'n valvestate vind ik het vrij knap datie er (lichtelijk) in de buurt komt.
De combo klinkt lekker strak en (bijna) niet muddy. Door er nog 'n tubescreamer/booster erover te gooien heb ik ook nog 'n redelijk solo geluid. Clean istie wat minder in door de line 6, de clean van de laney is echt, clean.
en nog 'n plaatje waarover ik het heb:
http://i1008.photobucket.com/albums/.../Foto348-1.jpg
Sorry hoor maar ik vind het maar een grote stapel zooi :makeup:
Van dat geld zou je ook een leuke halfstack kunnen kopen met een dikke sound ;)
Idd ik zou ook heel de stapel verkopen en een mooi buizentopje met cabinetje kopen.
Desnoods begin je met een 2e hands laney GH50L. voor 400 euro heb je dan een erg dikke buizentop!