het is maar een tussenfase :)
Printable View
het is maar een tussenfase :)
Dat zeg ik ook steeds....
Sorry Valoosj, ik had je verkeerd begrepen, de vierde van boven moet je hebben (de link van de elco zelf deed het niet bij mij): http://www.musikding.de/index.php?cP...1cbd1eb75dab20
En je kan prima bij Musikding bestellen, doe ik ook altijd. Is goedkoper (helemaal bij grote bestellingen) en de verz. kosten zijn minimaal (5 euro dacht ik met behuizingen en al)...
zien, zien!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Hoe bevallen de pedalen van Jacques? ik heb zelf de Tubeblower en de Trinity gehad maar die vond ik beiden wel erg ongenuanceerd (lees: veel hoog, lastig afstelbaar)...
Ik ben nog steeds te lui om te leren hoe je foto's moet posten, of zelfs om ze op mijn computer te laden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intervine divention
Tja, wat kan ik van mijn jacques pedalen zeggen, ik vind de prisoner en meistersinger erg vet en erg te gek! Mijn lexiconG2 en intellifex liggen voorlopig nog wel even ongebruikt in de kast.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Ok bedankt. de 0,15uF mag wel die MKS2 zijn dan?
want bij deze van 10uF staat bij dat hij voor toepassingen van 25V dient
de 0.15uF mag mks2 zijnCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
die voltages bij de elco's etc zijn volgens mij de Vmax wat de elco aan kan.
Het maximale voltage dus.
Die .15 mag dat zijn ja. Geen probleem.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Die 10uF mag elke spanning zijn met als enige voorwaarde dat die spanning hoger is dan de voedingsspanning. 9 volt dus. 25 volt is dus prima.
Een 10uF MKS wil je niet. Da's zo'n enorm (fysiek) apparaat dat je er speciaal een groter doosje voor moet kopen :D
aha ok. ik moet dringend mijn fysica boek eens vastnemen en wat dingen over electriciteit opfrissen :D
bestelling bij musikding is rond, 4 pedaaltjes zullen gebouwd worden binnenkort
bedankt voor de hulp
en inderdaad, het is goedkoop. mijn bestelling is om en bij de 80 euro aan onderdelen, en de verzendkosten slechts 8,60 euro
Over 't algemeen kun je stellen dat alles KLEINER dan 1uF GEEN elco hoeft te zijn (dus neem dan MKS enzo), en alles GROTER dan 1uF beter een elco kan zijn.
Uitzonderingen van 2.2uF en HEEL soms 3.3uF daargelaten. Maar een 3.3uF MKS cap is al wel verrekte groot.
Het nut van 0.1uF elco's heb ik zelf echter nooit begrepen. :chicken: