russische makelij hé ,dat werkt altijd wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Printable View
russische makelij hé ,dat werkt altijd wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
weet niet of ik hem weg doe. Opzich kan ik wat ik met sovtek kan ook met m'n Engl, maar vind het wel een tof ding eigenlijk. Bied maar wat. Als het interessant is zal ik erover nadenken. 500 euro?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Hiervoor hebben we PM uitgevonden! ;)
Excusses, was meer voor de grap.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
500 euro kom ik hem voor ophalen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
Timmu; je scherm mag dan wel aan het verteren gaan, maar je kan nog altijd lezen of nie? Dit doe je maar via PM.
mod-edit: ik heb vandaag geen zin in geintjes.
Bassisten kunnen ook mooie stacks hebben.. hier de mijne..
http://i284.photobucket.com/albums/l...c/IMG_6669.jpg
:soul:
Nou, dan post ik mijn nieuwe stack ook maar :) Niet bepaald een exclusieve stack die ik heb staan, maar ben er wel erg blij mee! Wachten is op onze eigen oefenruimte, zodat ie eindelijk echt vol open bespeeld kan worden.
Specs:
Marshall JCM2000 DSL100 buizentop
Marshall 1960 LEAD 4x12 inch cabinet
Gibson Les Paul STD. (vintage sunburst / 50's neck)
http://www.highway49.nl/marshall+gibson.jpg
Gisteren ook even een fotootje geschoten van mijn huidige setje. De MPX-G2 doet momenteel niets (tonesuck). Moet nog ff iets op gevonden worden. Intellifex ltd wordt binnenkort vervangen door de blackface.
http://www.noahonline.nl/newweb/imag.../chielrack.jpg
Die Kapitein Hoek wordt steeds populairder lijkt het wel...
Ik neem aan dat je weet dat bij gebruik van alleen de tweede effect sectie via de insert-ingang, en wanneer je dat gedeelte van het apparaat in paralel-mode zet, je geluid volledig analoog blijft?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
Voor de eerste effect sectie geldt trouwens ook dat je geluid enkel gedigitaliseerd wordt als je in die sectie ook een digitaal effect selecteert.
Mooi setje btw! :)
Klopt inderdaad, heb ik ook geprobeerd. Blijkt een impedantie probleem te zijn. Op m'n CAE/VHT combinatie werkt het overigens perfect, echt hele vette delay's :). Aangesloten op de Hook mis je echter enorm veel dynamiek.
Geeft dat nou een goed geluid, die speakers op de grond naar boven gericht? :chicken:
Uitstekend.
Nou, vooruit dan maar, nog een keertje, omdat ik er niet genoeg van kan krijgen:
http://inlinethumb04.webshots.com/41...600x600Q85.jpg
Vandaag is roooooooooood.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dml
De kleur van jouw versterker, gitaren, strap, muur en vloeeeeerrr!!
mooi setje dennis!!Citaat:
Mooie set!!!Citaat:
rock on
Dit ziet er erg goed uit!Citaat:
Leuk om te zien dat Rocktron Intellifex, Replifex en Multivalve nog steeds in talloze setups te zien zijn, ook na een decennium en zoveel nieuws op de markt.
Ik heb net een Replifex backup aangeschaft voor mijn Multivalve.
MS
Misschien wederom een aanwijzing hoe conservatief de gemiddelde gitarist is?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals
Zoveel nieuws op het gebied van gitaarprocessors is er nou ook weer niet op de markt gekomen. Ja, wat betreft modeling wel maar als het gaat om "dedicated" effecten in 19" formaat is het juist het afgelopen decennium behoorlijk stil geweest.
Hele gave set Dennis, helemaal Kochloos nu?
Rest mij de vraag: rode leds of blauwe leds?
en het klinkt ook nog eens goed;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
Chiel wel tof trouwens nog dat ik je gitaar ff mocht vasthouden:D(als je het nog weet?) Wat een tof ding zeg!
Meer mogelijkheden en nieuwe snufjes wil niet altijd zeggen beter geluid... Beter vijf dingen die top klinken als 200 die half klinken. Dat hebben ze bij Rocktron tien jaar geleden goed begrepen. Is er dan niet veel uitgekomen? Toch ook voor gitaristen bedoeld? 't Is spijtig dat in een apparaat tegenwoordig alles in moet zitten om te verkopen, van preamps tot pickup simulators, de weirdste fx en cab vervangers, dat kan niet anders als mis gaan :)Citaat:
Wat is trouwens 't verschil tussen deze zilveren Intellifex en de Blackface, enkel 't uitzicht?
MS
Klopt inderdaad, Spider Valve112 kopen?? :stop:. Deze had ik als 'bruiloftensetje' aangeschaft maar ik krijg er echt geen fatsoenlijke tone uit. Nu dus maar met een Studiotone, Wah en Echo park op stap. Echt 100x vetter! Bewijst maar weer, less is more.Citaat:
De Blackface is de eerste versie. Koste ooit 2500 gulden (en nu tweedehands aangeschaft voor 125euro :satisfie:). Daarna is de ltd uitgebracht met een vriendelijker prijskaartje. Iemand vertelde mij dat hij deze destijds voor 1500 gulden had gekocht. Enorm prijsverschil dus, echter zit er ook een verschil in de gebruikte componenten en dat hoor je! Vooral merkbaar bij de delays, wat overigens niet weg neemt dat het nog steeds een prima ding is. De blackface is gebouwd in de USA, de laatste series ltd's in Japan. Deze hebben overigens erg brakke Jack inserts.
No problemo. Al een nieuwe op het oog?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Thanks, maar een Hook staat natuurlijk overal goed op :).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
Thanks, wel een beetje weinig speakeroppervlakte voor jou begrippen of niet? :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
ASJEMENOUW!Citaat:
of niet?:D
laatst met open mond staan kijken naar die mooie gear van je in Gramsbergen, of zijn er meer mensen met rode tolex rectifiers en rode gitaren in NL?
ik ben maar een arme student;)Citaat:
2500 Gulden, omgerekend zo'n 1250 Euro?Citaat:
Op de Replifex manual plakt nog een stickertje met de kostprijs 2399 Gulden in 1998, omgerekend zo'n 1200 Euro. Waren die Intellifexen duurder dan de Replifexen en Multivalves (die 200 Euro duurder waren nog), waar toch een hoop meer in zit? Moeilijk te geloven...
Die Rocktrons zijn wel goedkoper geworden. Ik heb een Musicstore catalogus uit 2005 waar een Voodu Valve 539 kost, een Xpression 333,... Voor weinig geld echte koopjes te doen.
MS
Gramsbergen, yep, dat klopt!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabmaniac
Sinds begin dit jaar Kochloos maar er komt toch weer wat van Koch aan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
De leds in de footswitch zijn natuurlijk blauw ;)
Die in de versterker (nog) niet, dat komt wel als de buizen aan vervanging toe zijn.
Destijds omgerekend inderdaad rond de 1150 euro. Let wel, de eerste ltd dateert uit '94 terwijl de Blackface nog een aantal jaartjes verder terug gaat. Destijds koste 4MB Ram geheugen in je Pc ook omgerekend 400 euro. Rond '95 was bij mijn weten de blackface ook al uit productie.Citaat:
Gisteren ontdekt dat een Multivalve of een Replifex niet één maar twee externe schakelingen kunnen uitvoeren, waardoor de Nobels midiswitchers vanachter op mijn amps eigenlijk overbodig zijn en er dus uit kunnen... Geldbesparend :)
MS
Dat doet me denken aan de 10mb harde schijf die mijn vader ooit kocht voor 1000 gulden voor een atari. maar dat is wel in 1990 ofzo :PCitaat:
Een bandlid had zo in 1998 ook een Digitech 2112 nieuw gekocht voor bijna 1500 Euro omgerekend, kom je ook nu vaak tegen voor 200-300 Euro...
Blijven allemaal zotte apparaten :)
MS
Jij kent Fnark?Citaat: