SAXON was erg gaaf, voor een stelletje ouwe lullen een prima show.
Roadkill vind ik de laatste jaren wat minder, ben niet zo fan van de "nieuwe richting" (vroeger was alles beter)
Printable View
2 november Alter Bridge HMH
19 november Avenged Sevenfold Ziggo dome
:D
6 juni - Joe Satriani @ Oosterpoort, Groningen :D
Volgens mij heb ik het hier al gezegd maar ja: morgen Megadeth in Groningen! :rockon:
Vorige week Walter Trout gezien en ik ga in juni naar Fortarock Xl, Between the buried and me en nog naar Beth Hart met Joe Bonamassa
Lekker druk dus:)
Walter Trout is geweldig! Ik heb hem toen kunnen spreken na z'n concert en 't is echt een toffe vent.
Naast 't concert van Pat Travers ga ik ook naar Joe Bonamassa in Groningen, ook in Oktober! :D
Ik ga straks ff naar Colmpop. :satisfie:
zondag de ouwe lullen van RUSH
setlist:
- Set One
- SubdivisionsPlay Video
- The Big MoneyPlay Video
- Force TenPlay Video
- Grand DesignsPlay Video
- The Body ElectricPlay Video
- TerritoriesPlay Video
- The Analog KidPlay Video
- BravadoPlay Video
- Where's My Thing?Play Video
- Far CryPlay Video
- Set Two, with string section
- CaravanPlay Video
- Clockwork AngelsPlay Video
- The AnarchistPlay Video
- CarniesPlay Video
- The WreckersPlay Video
- Headlong FlightPlay Video
- Halo EffectPlay Video
- Seven Cities of GoldPlay Video
- The GardenPlay Video
- Manhattan ProjectPlay Video
- Drum SoloPlay Video
- Red Sector APlay Video
- YYZPlay Video
- The Spirit of RadioPlay Video
- Encore:
- Tom SawyerPlay Video
- 2112 Part I: OverturePlay Video
- 2112 Part II: The Temples of SyrinxPlay Video
morgen naar Muse
Morgen naar No Means No in Doornroosje Nijmegen! :)
Ja shit, zou ik ook wel heen willen maar heb dan repetitie. Niet dat ik NoMeansNo goed ken, maar een vriend van me speelt in het voorprogramma (UDarNik)
Dat voorprogramma ga ik ook zeker even beluisteren. Lijkt me wel vet.
Donderdag naar SLAYER!
En ja, 12 december naar Tenacious D!!!
Muse, straks!
Toch ook maar kaarten voor Bruce Springsteen gehaald... Met the Black Crowes in het voorprogramma werd het toch te verleidelijk.
*Leeggehaald, k'zag de datum niet..*
Neil Young vanavond
Strakjes Satriani iemand?
Einde van de maand: een weekendje GMM aka Graspop! :rockon:
En daarmee begin ik mijn vakantie ineens.
Ja, zo gaat dat bij Neil Young.
Maar er zat toch best zat oud werk in? Mr soul, Cinnamon Girl, Hey hey my my, Fuckin'up, Love and only love, Powderfinger, Heart of Gold, Like a Hurricane, Roll another number en dan nog Dylans Blowing in the wind. Dat zijn 10 oude tracks tegen 5 nieuwe(re).
Ik had een prima avond. Stond zowat vooraan en vond met name dat de zang er dit keer goed uit kwam. Verder stonden ze aardig tekeer te gaan voor een paar bijna-70'ers.
En je weet het hè:
http://3.bp.blogspot.com/-AD1psM1sTM...ut-up-card.jpg
Ik heb deze recensie even gelezen, waarin ze zich afvragen waarom hij in elk land het bijbehorende volkslied laat klinken.
Zal dat zijn om enerzijds wat verwarring te zaaien, en anderzijds een soort van anti-chauvinistisch gevoel te creëren misschien?
Mooie recensie in de Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3380/...oorzaken.dhtml
Die had ik inderdaad gezien. Het zal aan mij liggen, maar vind die recensie totaal niet overeenkomen met de score van 5 sterren.
Tja, die Gijsbert Kamer, daar ben ik het volgens mij nog nooit mee eens geweest. Wat een flapdrol.
North Sea Jazz festival. De vrijdag. Ik verheug me het meest op Larry Graham & central station, Seasick Steve en Santana.
Ik had persoonlijk liefst op de zaterdag gegaan, beste line up van de drie dagen, maar met een groep vrienden moesten we een compromis sluiten want ik kon zondag niet en zij zaterdag niet.
Genieten wordt het sowieso :cooler:
De recensie van OOR slaat de spijker op z'n kop:
http://oor.nl/#reviews/concerts/2281..._in_ziggo_dome
"Links van ons staat zo’n Purist, al twee uur lang, ademloos, thuis uitgeprinte setlist in de hand. Tijdens Walk Like A Giant floot hij enthousiast mee en in het lange uittro, waarin Neil door de megaversterker z’n echte versterker beroerde voor wat broodnodige effecten, ging de arm in de lucht: yeah! Toen Neil het doorgaans nog langere Ramada Inn vroegtijdig afbrak ging er een bezorgde pen richting setlist voor een notitie: no! Bij Heart Of Gold en Cinnamon Girl was hij opeens verdwenen, om drie minuten later met een vers klein biertje weer terug te keren. En één voor zijn keurige vriendin, die hij bij elk nieuw nummer even toeknikte: ook deze is goed. De man, fifty-something, bril, spijkerjas die duidelijk van zolder gehaald is, klapt nu, na Roll Another Number zijn handen stuk en vertrekt zielsgelukkig richting uitgang.
Rechts van ons staat al twee uur lang de andere categorie, de Passant. Fifty something, bril, spijkerjas die duidelijk dagelijks gebruikt wordt. Onderdeel van een klein groepje vrienden wiens halve liters maar niet leeg raken, heel de avond al niet. Tijdens het Wilhelmus zong hij uit volle borst mee, in diep zuidelijk accent. Powderfinger werd begroet met een gezamenlijke proost en de kreet ‘heeeeuuuu!’, afgewisseld met ‘Neeeeiiiiuuuullll!’ en ‘Old Maaaaaannn!’. De meeste nummers uit het eerste blok kenden ze niet, maar bij Hole In The Sky hing ineens een Woodstock-vlag achter het podium. ‘Wooodstoooock!’, dacht de man hardop. Maar nee, weer zo’n nummer dat ie helemaal niet kende. Bij Heart Of Gold gingen de glazen weer de lucht in. ‘Neeeiiiiuuullll! Old Maaaaaannnn!’ Dan Blowin’ In The Wind. ‘Hé, die is toch vanneh…’ Inderdaad, Dylan, maar daar kwamen ze niet voor. Feest tijdens Cinnamon Girl, Hey Hey, My My en Like A Hurricane. Pas tijdens Neil’s korte bedankspeech, nu, in de intro van Roll Another Number, is de man opgehouden met ‘Oooold Maaaannnn’ te roepen. Sterker nog: hij is het zelf maar gaan zingen, wat Neil vanavond kennelijk niet van plan is. Het couplet klinkt als een voetballied, het refrein verzuipt in een nieuwe tray pils en enkele boze blikken van omstanders. Als Neil het podium verlaat klink er nog een keer ‘heeeeuuuu!’ van rechts en buigt het groepje met de spijkerjas af richting bar, om de laatste twintig drankmunten te verzilveren in goud. "
Over twee weekjes met mijn jongste zoon(11) naar Maiden waar ik twee jaar terug ook met de oudste (13) heen ben geweest, en in november met beide zoons naar A7X....
Zwaar bestaan dat vader zijn, jezelf aldoor opofferen.....pffffffffffff.:D
Grtz, Barty.
Zojuist kaarten besteld voor The Who op 5 juli in Amsterdam. :rockon:
Vanochtend toch een kaartje gekocht voor Bad Religion. 23 augustus in 013. Het heeft even geduurd, maar gisteravond kreeg ik toestemming :D. Helaas wel alleen gaan waarschijnlijk :(. Dus als er hier iemand gaat..?
Moet je ff googelen, ik heb er al een paar gezien van bilbao enzo. Als je zoekt op setlist iron maiden 2013 kom je er een paar tegen
Damn, wat een energie hebben die gasten! Bruce had een peper in de reet. Het leek er even op dat er een tweede toegift zou komen, maar dat was helaas niet zo. Beter voor mijn oren, want ik vond het knetterhard. Ik was mijn oordopjes vergeten.
Was een mega vette show ja! Mijn zoon heeft zijn eerste Metalfeestje achter zijn kiezen en vond het geweldig! Hij heeft heel de avond lopen stralen...:blast:
Achteraf toch weer goed dat ik me zo opoffer voor mijn kinderen:seriousf:
Geluid was idd knetterhard maar wel goed. Stukken beter dan in het gelredome!
Oordopkes kwamen goed van pas. Ik heb sinds kort van die alpinekes met wiselbare filters. Zitten na twee uur niet echt comfy meer, maar hebben wel een goede demping voor muziek!!
Enniewee, het was weer als vanouds, Up the Irons en nou weer op naar Avenged Sevenfold...
The Delta Saints komen weer naar Nederland, dus ik pak wel even een showtje mee. O.a. Eindhoven en wateringen geloof ik. Helaas geen Amsterdam deze keer, zal dus Wateringen worden. Echt een te gekke band, kan ik iedereen aanraden die van swamp blues/funk houdt.
maandag naar Paradiso voor de Black Crowes.