jep dat was voor mij ook gewoon weer come as you are, smoke on the water en seven nation army.. daarna veel linkin park gespeeld :P
wist alleen toen nog niet wat "drop d" in hield dus 't klonk allemaal kut :P
Printable View
jep dat was voor mij ook gewoon weer come as you are, smoke on the water en seven nation army.. daarna veel linkin park gespeeld :P
wist alleen toen nog niet wat "drop d" in hield dus 't klonk allemaal kut :P
klassiek:
spanish romance/romanza/romance d'amour.deel1 en deel 3(mezelf geleerd
niet klassiek:
Nothing else matters van Metallica, enkel alleen de solo NOG niet(gitaarles)
deuntje van smoke on the water op de bovenste 2 snaren(geleerd van mijn vader die je ook niet een ECHTE gitaarist kan noemen).
Eerste solo die ik heb gedaan: :gitarist: het verkrachten van het Amerikaanse volkslied(ook van mijn vader geleerd).
heet jouw vader toevallig Jimi Hendrix??? :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
nee ;), gewoon een jimi hendrix freak.
eigenlijk beetje bezig met deuntje van enter sandman van metallica nu.
Edit: ohja kan dat wel in mijn signature doen hahaha
Eerste liedje wat ik leerde? Weet het niet helemaal zeker of het écht de allereerste was, maar ik herinner me dat ik "Start Me Up" (wel leuke titel om mee te beginnen niet :D?) van de Stones uit een akkoorden/songbookje haalde (pagina 1 waarschijnlijk)... niet eens barré maar open C..en dan F.....
Daarna het intro van "Don't Cry" van GNR wat iemand me liet zien.
Eerste solo,geen idee.....pakte gewoon stukjes uit solos op gehoor om het maar te leren. Eerste solo waar ik me op heb stukgebeten was die van "Mr. Brownstone" van GNR.
nou, waar wacht je op :p ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
Hehe ja precies :strat:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
Californication intro van RHCP
Nog voordat ik überhaupt gitaar leerde spelen of zelf een gitaar had: When I come around van Greenday, geleerd door een vriend van me.
Eerste nummer in de gitaarles: A Whole lotta Rosie van AC/DC.
Cranberries - Zombie