ok tis je vergeven:p nja tis maar net met wat je m vergelijkt :P maarja ik ben er superblij mee :wink:
Printable View
ok tis je vergeven:p nja tis maar net met wat je m vergelijkt :P maarja ik ben er superblij mee :wink:
ik bedoel het in de zin van begin gitaar of niet :wink: anders zou ik zo-eentje wel zien zitten :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Sinds afgelopen week een nieuwe Ibanez K7, dus tijd voor een nieuwe familie opname:
http://members.chello.nl/d.beernink/...MusicStuf1.jpg
Gitaren:
Gibson LP Standard SE
Ibanez K7
Garrison G-10
Versterker:
Engl Ritchie Blackmore
Op de grond een equalizer, delay, chorus, wah en volume.
Dat moet wel ongelofelijk lomp en bruut klinken, die K7 over een ENGL :D
Die gitaren en dat pedaal wel ja... :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Citaat:
Dat moet wel ongelofelijk lomp en bruut klinken, die K7 over een ENGL
Klinkt hemels vet mag ik wel zeggen. :-D
Oh mijn god, wat een mooie les Paul!!!!! Mag ik vragen wat je voor die SE versie neer hebt moeten leggen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fazEric
Inderdaad een pracht van een gitaar, zowel om te zien als op te spelen. De burstbucker Pro's klinken geweldig!Citaat:
Oh mijn god, wat een mooie les Paul!!!!! Mag ik vragen wat je voor die SE versie neer hebt moeten leggen?
Heb deze gitaar een jaar geleden gekocht, moest € 2650,- kosten. Heb er een gitaar op ingeruild en € 1850,- moeten bijdokken.
aaaaaaaaaah wat een drooooooooooooooom, heb je die custom samengesteld? en hoe werkt zoiets eigenlijk dan? Hij is wel erg gaaaaaaaaaf. Kan je er wat over vertellen, hoe je dit aangepakt hebt enzo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fazEric
Hey Dano,Citaat:
aaaaaaaaaah wat een drooooooooooooooom, heb je die custom samengesteld? en hoe werkt zoiets eigenlijk dan? Hij is wel erg gaaaaaaaaaf. Kan je er wat over vertellen, hoe je dit aangepakt hebt enzo?
't Is geen custom maar een limited edition. Voor specs zie
http://www.gibson.com/Products/Gibso...tandard%20LE//
Ik was op zoek naar een Les Paul, heb er verschillende geprobeerd tot ik deze in m'n handen kreeg. Zag er in de eerste plaats geweldig uit en speelde ook meteen perfect. Ik heb er zelf dus niets aan samengesteld, hij hing zo in de winkel. Na een uurtje in de oefencabine wist ik het wel, dit moest 'm worden
Ruilen was niet helemaal een optie dus werd het inruilen en na een beetje heen en weer praten waren we er snel uit :)