Ok, zal wel kloppen dan :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qroy
Zal nog moeten aangepast worden op de website.
Printable View
Ok, zal wel kloppen dan :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qroy
Zal nog moeten aangepast worden op de website.
Ik vind het eigenlijk wel kut dat ze naar pinkpop komen, had ze liever op fields of rock gezien. Of gewoon met een eigen show.
Het enige voordeel is dat het wel mooie tv beelden oplevert.
Metallica geeft bijna nooit toestemming voor tv beelden. Dan verkopen ze geen live shows meer in hun shop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
vorig jaar rock am ring? verder volledig eens met jw009Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram
Rock am Ring was op de duitse tv. In Portugal hadden ze 2/3 jaar terug ook een show die op tv werd uitgezonden (heb de dvd hier liggen). Volgens mij in Australie paar jaar terug op een festival werd er voor de tv opgenomen. Dan hebben we Korea nog van dit jaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram
Dus het kan best .... :sssh:
mod-edit: dag dag :)
Spamm!!!!!!!
Ik heb zo eens wat "rehearsels" gezien van Metallica, als ze zich aan het warmspelen zijn alvorens ze gaan optreden en ik vind dat ze nu anno 2007 toch wel strakker zijn dan in 2003-2004. Ik vind wel dat Lars wat achterblijft ten opzichte van Hetfield en Hammett. Hammett heeft precies toch ook weer hard zitten oefenen, die is echt netter, en als ze oefenen speelt ie ook vaak zonder wah en dan nog klinkt ie goed. Hetfield rifft goed, Robert is goed, Lars vind ik echt achterblijven. Niet dat hij slecht is, maar hij kon toch echt beter.
Jah.. ik vind dus ook dat Lars beter kan,, als je zag hoe strak hij drumt in `89.. bij Blackened bv.. das gwn zo vet.. en nu is hij beetje te soft geworden.. Geen grote echte stunts meer.. is wel jammer..
Ik zit eigenlijk wel te popelen op het nieuwe album.. ja.. wie niet..
Wat zou de naam volgens jullie moeten worden??