Je kunt paypal aan een normale betaalrekening koppelen.
Printable View
Je kunt paypal aan een normale betaalrekening koppelen.
Ik heb in de brugpositie van mijn japanse LP sinds een paar maanden een GFS vintage 59. Daar ben ik erg tevreden over. Het is een heel lekker element voor flink overstuurd en ook met een randje vind ik hem erg mooi klinken. Clean is wat minder.
Ondanks de naam klinkt hij naar mijn mening alleen niet erg vintage. Ik weet niet hoe die originele PAF-elementen zijn, maar deze heeft wel heel veel output. Het was dus wat anders dan dat ik verwachtte, maar ik ben er toch tevreden over.
Met de webshop heb ik geen ervaring, ik heb hem via marktplaats gekocht.
Ik heb net een bankrekening toegevoegd aan me paypal account, maar die ik kan pas over 5 dagen activeren/bevestigen...
Klopt paypal maakt eerst wat geld over , soort van controle , werkt verder perfect.
Beste gitaarliefhebbers,
dimarco muziek in Hapert levert GFS.
Mocht je geen creditcard hebben of aan willen schaffen:
www.dimarcomuziek.nl
Eigenaar is een erg relaxte gast, hij heeft ook 'n par gitaren staan met verschillende GFSjes erin, kun je ze vergelijken...
Wat een prijzen :o! Hij vraagt €90 voor een set GFS 'lil killers, terwijl je die voor €55 inclusief verzendkosten bij GuitarFetish koopt. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij ook nog wel een dealtje gemaakt met GuitarFetish om bij grote hoeveelheden korting te krijgen, en de verzendkosten zijn procentueel gezien een stuk minder aangezien hij in één keer een heleboel binnekrijgt. Hij verkoopt ze dus haast voor het dubbele van het bedrag. Leuk dat je ze daar ook kan uitproberen, maar dit is wel weer erg overdreven.
Beetje kansloos ja, 90-100 euro vragen voor een set pickups die je voor 60 euro bij GFS zelf kan kopen...
Lekker vertaald ook:Citaat:
De crunchy rails hebben ook een ook een dik laag en crispy hoog maar zijn zeer VET van klank en laten je amp breath and growl ! Vergeet de vintage style these slam HARD ! HET hogere output alternatief voor de actieve EMGs. Beiden splitabele for coil tapping.