die tokai hals :o GAS!!!
Printable View
die tokai hals :o GAS!!!
super! :-) Ik heb je pm inmiddels beantwoordCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mattia
He, KUT!!! Rene, van harte!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mattia
Tja, sorry....
Trouwens, voor wie echt wil/kan klussen/wat wil betalen voor een mogelijke reparatie, heb ik een Bosch GOF 900 ACE bovenfrees (met 8mm e 1/4" collet) - motor doet het nog uitstekend, heb ik lang en gellukig veel gitaren mee gebouwd, maar ergens in de verhuis is de schacht, specifiek het gedeelte waar de collet (spantang?) op schroeft, gebarst. Waarom weet ik niet, het apparaat is niet gevallen, geen rare dingen mee gedaan, maargoed, het is nu eenmaal zo, en volgens mij zit dat barstje er niet expres. Er zit een barst in de lengterinchting wat het aandraaien van de collet wel heel erg moeizaam maakt. Ik vertrouw het niet helemaal, en heb drie andere grote bovenfreesmachines (waaronder een andere Bosch) en een kleintje, dus deze heb ik niet echt meer nodig.
Voor de liefhebber/klusser/iemand die het wil laten reparareren. Dit is een profi machine, niet zo'n plastic-achtige groene serie Bosch van de Praxis of de Gamma. Heeft dus een reparatie nodig, en verder flink wat schoonmaakwerk (smeren, poetsen, beetje roest..) omdat het al 2 jaar ongebruikt ligt te verstoffen...
Heb je niets te ruil dan....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Of iemand anders nog interesse, komt overigeens zonder de Kluson's en stringtree
Een backplate van een Fender Strat, 3 chrome knoppen van een Jazzbass, een pushpull potmeter en 2 meter clothwire (zwart & wit)... niet echt dus :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spirit
Maar weer eens wat leven in dit topic brengen...
Ik heb een Boss AB-2 in de aanbieding. Kan er 2de hands weinig voor krijgen, dus die geef ik liever weg. De AB-2 is een A/B box van Boss. Nauwelijks gebruikt. Linkje: http://www.bossus.com/gear/productde...8&ParentId=126)
Daarnaast heb ik twee originele Epiphone (Les Paul) Alnico classic humbuckers (uit een Epiphone standaard: http://www.epiphone.com/default.asp?...CollectionID=6) in de aanbieding.
Gaan weg voor de prijs van het per post verzenden ervan.
Zelf ben ik op zoek naar wat klittenband voor mijn pedalenbord. Als iemand daar wat van heeft dan houd ik me aanbevolen.
Damn, als het nou een gewone Boss switch was...
Maar klitteband kun je toch bij genoeg winkels krijgen?
Als die AB2 beschikbaar is houd ik me zeker aanbevolen...binnenkort komt er een vintage-style Voxy ding met onafhankelijke kanalen, dus een switch zou zeer welkom zijn!
MarkV, ik ben bijzonder geintereseerd in de humbuckers, ik stuur je een e-mail.