Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
Ik ben zeker nieuwsgierig, maar het wordt niet groot, 1he behuizing maar...(€44 bij thomann?)
Printable View
Citaat:
Ik ben zeker nieuwsgierig, maar het wordt niet groot, 1he behuizing maar...(€44 bij thomann?)
Ow oke thanxCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo
zo, ik ben weer terug.
@aart, tis 2 HE
@hugo, lekker he die bedrading! keep up the good work
@allen, ik stel voor de x88r cloning praktijken hier te blijven bespreken en andere meuk komt nog wel. sorry dat er enigszins werd ge-topic-hijacked (oid) :)
Ik ben wel erg benieuwd als die vergelijking tussen Hugo z'n clone en de x99 preamp van MSNL daadwerkelijk plaatsvind!!
ik ben voor ;-).... sorry voor de kaping
Harrald
Waar blijft de info over jullie preamp Harald en Simon?
we hebben nooit gezegd wanneer er info komt. ik zei alleen wanneer we gingen beginnen ;).
we zijn wat voorzichtig met de info, eerst het zaakje werkend krijgen denk ik voor we gaan beginnen met posten. dan is er gelijk een mooie fotorapportage beschikbaar. we zijn al wel begonnen, dat kan ik wel verklappen. er zal nog een nieuw topic worden geopend.
Harrald
Haha, sorry, maar ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig. Simon heeft me al een beeetje ingelicht. Ik zal proberen geduldig te zijn :harmony:Citaat:
Even een zeer kleine update helaas, nog niet heel veel kunnen doen de laatste tijd, van het schakelgebeuren heb ik een PCB-ontwerp gemaakt. Ik wil het graag een keer proberen om een PCB te klussen en snapte weinig van het ontwerp van floris.
Daarnaast heb ik ook nog wat cools gekocht voor het volgende project:
http://img69.imageshack.us/img69/125/p1010089lj4.jpg
Scheelt een hoop gedoe!!
Hee huug, waar heb je die gekocht, die wil ik ook nog wel een keer bouwen.
Of heb je ze bij smashguitars vant slocloneforum?
Groeten sebas
VET :p
Harrald