Wordt wel te veel van het goede ofniet :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
Printable View
Wordt wel te veel van het goede ofniet :PCitaat:
Die heb ik nog liggen... en ik heb er ook al over lopen denken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
misschien van het weekend effe... :)
Geen! Who the fuck needs a temolo?Citaat:
Voor de rest zou ik echt de pickup covers en potmeter vervangen voor witte en er een hard-tail van maken. (alhoewel dat laatste is echt persoonlijk)
over dat laatste gesproken: is het mogelijk om een Strat mét vibrato om te bouwen naar een echte hardtail? Dus dat je de brug vervangt door een hardtail exemplaar? Ik heb namelijk het idee dat er een groot gat zit op de plek, waar in een hardtail de schroefjes door de body gaan.
Nee...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micro-e
Fender moest toen bezuinigen en toen hebben ze op de standard Stratocaster bezuinigd..
Weinig geduld... gelijk maar effe aan het sleutelen gegaan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost104
Zo dan... ;)
http://members.lycos.nl/joostel/fok/05squieraffw.jpg
Da's echt een hele verbetering!
Zelf zou ik nog een beetje expirimenteren met combinaties van zwarte- en witte knoppen en switch.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost104
Ik vind hem mooi zo! Al is dat natuurlijk ook persoonlijk.
Ja, dat kan en dit is de juiste manier (hoop dat je wel stalen zenuwen hebt):Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
http://projectguitar.com/tut/tht1.htm
heb het eens toegepast bij een strat waarbij de elementfresing heel dicht op de brug stond. Ik wilde een Ibanez Low Pro trem plaatsen en die studs staan erg ver naar voren.
Wat je ook kan doen zie je op pagina 2 in het linkje in mijn onderschrift. Ik heb het alleen in een klein hoekje van de tremruimte gedaan vanwege een rechtshandig>linkshandig conversie. Maar zo zou je ook het hele gat kunnen vullen.
Andere optie is een blok hout achter het tremeloblok en de veren maximaal aandraaien met de bodemplaat van de tremelo vlak op de body. Deze methode is veel minder ingrijpend en binnen 10 minuten terug te bouwen.
Dank je :)
Eigenlijk is het antwoord op mijn vraag dus negatief: het kan wel, maar ik ben niet van plan om met blokken hout aan de slag te gaan. Dit, omdat ik niet erg handig ben en ik wil absoluut niet het risico wil lopen dat mijn Strat zometeen niet bespeelbaar is, omdat er geen brug op past (toch een vrij essentieel onderdeel).