ik ook niet.
@mannink
lekker
ben benieuwd naar die bas
Printable View
ik ook niet.
@mannink
lekker
ben benieuwd naar die bas
Ah nou doet ie het! :D
Klinkt best cool, alleen beetje te fuzzig indeed. Je had beter het brugelement kunnen gebruiken. Verder prima!
je mp3 overstuurt hier en daar keihard in de bas en dat vinden mijn speakers NIET leuk. ik dus ook niet.
Ik was dermate tervreden over mijn Richwood Telecaster dat ik gisteren een opnieuw een Richwood gekocht heb. Deze keer een Vendetta, zoals je op de foto kan zien.
http://users.telenet.be/rutgermolenb...20Vendetta.JPG
nice
Gister een RE-135 retro deluxe in het wild gezien, erg fraai versierde LP moet ik zeggen. Stond made in Korea op, dus niet China. 600 euri, helaas gaat ook de prijs richting Epi. http://www.backandforth.nl/RE-135-HB.jpg
Jah, maar wat heb je dan, een standaard Les Paul met een plastic binding en simpele inlays. Zie het verschil zou ik zeggen :D
Wie wil er een fender verdienen :razz: ,deze advertentie stond op marktplaats.
Quote,
Beste lezers,
Onder de noemer "net zo goed als", en "nog beter maar veel goedkoper dan" worden hier gitaren aangeboden uit het Verre Oosten tegen werkelijk spotprijzen. De waarheid is: het is allemaal goedkope rotzooi van waaibomenkwaliteit. Ik daag een ieder uit die met dit soort gitaren leurt en bovengenoemde kreten slaagt (nog beter, net zo goed etc.) dit te bewijzen.Dus China/Indonesie/Vietnam zooi versus het betere werk. Mocht u erin slagen om dit te bewijzen dan mag u mijn Fender/Gibson houden......gratis, voor nop. Komt u maar.........
Quote.
Waar deze gast nou echt mee zit :???:
Ik denk dat die gast gewoon met die opmerking mensen tot de orde wil roepen. Hij ergert zich denk ik aan mensen die loze opmerkingen maken, dat zo'n Richwood Tele beter is dan een orginele Fender Tele.
Ik zeg niet dat Richwood klote is, heb er zelf nog nooit op gespeeld. Al ga ik dat wel doen, ik wil ook wel een Tele voor zo weinig geld. Maar ik ga er niet blind een bestellen, ik wil wel kijken of het echt wat is. Ik hoef geen gitaar die prijs/kwaliteit heel goed is, maar in absolute zin gewoon nog matig is.
vandaag de hals even geschuurd
speelt lekker :)