das al de 2e blunder die reel big fish begaat in slechts een korte perdioe,
Printable View
das al de 2e blunder die reel big fish begaat in slechts een korte perdioe,
Een korte wat? :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Maar das toch logisch dat ik dat niet weet, dat is me nooit geleerd, zoveel akkoorden kan ik nog niet want ik speel nog niet zo lang... enne, nu weet ik het dus wel en daar is het forum toch voor, om dingen te vragen? :-?
tuurlijk, neem geen offence.
das ook wel zo, maar het is toch wel belangrijk dat je weet wat een fis is toch? soort van algemene ontwikkeling ofzo denk ik :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
nee hoor het 3e of 4e vakjeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
:razz:
En bedankt voor mijn eerste onderschrift allertijden!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Af en toe kom je er hier achter hoe laag het niveau ligt van muzikanten die soms de grootste mond hebben... :(
en maar weer eens een bijdrage aan mn eigen topic.
gisteren een kllein akoestisch gelegenheids optreden gedaan.
ik doe het intro. de band valt in bij het zingen. had ik een capo op 2 moeten doen. gelukkig pakte ze het goed op. de piano stond voor dat nummer getransponeerd. ik doe de capo erop en speel mee.
het volgende nummer zet ik in zonder capo zoals het hoord. staat de piano nog te hoog. en dat was precies een hele noot... pfff
dus maar even gestopt en de piano laten spelen... :-)
kvondhet wel erg stom allemaal.
zowieso stom om zonder echt te oefenen te gaan spelen met wat mensen...
Nocki
Zo voel je je ook een “sukkeltje op het podium”:
±15 jaar geleden op een zeer slecht georganiseerd open-lucht festival in
Leiderdorp trad ik met mijn hardrock-bandje op. We speelden hoofdzakelijk eigen nummers. Er was nauwelijks publiek en het was ± 3 uur ´smiddags. We moesten optreden en omdat we wilden weten hoe het achteraf was gegaan, hadden we een cassette-recorder meegenomen om het optreden op te nemen. Omdat het buiten was en het een beetje regende, hadden we besloten om de cassette-recorder naast de geluidsmensen te zetten, die overdekt stonden opgesteld. Ons optreden duurde de geplande 30 minuten en we waren behoorlijk tevreden. Na afloop op de terugweg in de auto gelijk ons optreden terugluisteren natuurlijk. Wat bleek!? De geluidsmensen hadden niet door dat onze cassette-recorder bij hun in de buurt had gestaan en hun onderling gepraat was dus ook opgenomen! Gedurende het hele optreden
hoorden je de geluidsmensen forse ongezouten kritiek leveren op onze
performance en vooral de solo-gitarist (ik) en de zangeres kregen er flink
van langs. Je hoorde ze lachen, dingen roepen als “Jezus wat een kutband!”,expres vals meezingen en zelfs ik werd tijdens een gitaarsolo bewust op de PA “dichtgedraaid”! Dat was duidelijk minder leuk om dat allemaal terug te horen…
Das wel superlullig. Af en toe zitten er van die teringlijers tussen die geluidsgasten.
Ik heb een keer meegemaakt dat zo'n klojo de stekker uit mn buizenamp trok toen die nog aanstond. Er was wel niks kapot, maar ik was wel flink geschrokken.