Die tape heb ik nog wel liggen denk ik. Bedankt
Printable View
Die tape heb ik nog wel liggen denk ik. Bedankt
Strookje overdwars omslaan en plakken
Gaat nooit goed contact maken met lijm er tussen. Als je een busje spuitlijm neemt (ook bij pramma) kun je keukenfolie er zo tegenaan plakken en dan bestaat het uit één stuk. Je hoeft dan maar één schroefje er in te draaien.....ja draaien want solderen gaat niet hehhh. (damn wat ben ik toch een eigenwijze klootzak).
Frans, het kan wel prima denk ik, zoals ik soms in gitaren doe:
je plakt eerst allemaal verticale banen met kleine overlap. Aan beide kanten een horizontale strook die je in de lengte eerst omvouwt zodat een deel van de glimmende kant de verticale banen raakt, dan aandrukken met nog een strook.
dan het schroefje waar jij het over hebt.... Is het niet voldoende om het chassis er gewoon op te leggen en aan te trekken met de 4 bouten?
Bedankt jongens. Zojuist aluminiumfolie (gewoon dat keukenspul) op de bodem gelegd. Plaatje geperforeerd aluminium dat ik nog had liggen op maat gemaakt en erop geklemt. 4 gaatjes erin voor de chassisbouten en het probleem is weg.
Toch nog steeds een beetje het probleem. Lijkt me meer ruis dan brom en valt vooral op bij gebruik van de brightcaps. Wat is de snelste manier van het probleem in kaart brengen? Massaaansluitingen van de eerste trap verleggen? Mijn beredenering: Als het meer naar voren komt bij de brightcaps, dan moet het in of voor de eerste trap zitten.
Dat is ook het meest gevoelig :)