Waar staat dat spul eigenlijk op? Pedaltrain? :dontgeti:
Printable View
Waar staat dat spul eigenlijk op? Pedaltrain? :dontgeti:
@DCS: thanks!
@Dyna: er zijn ook mensen die gewoon triplex halen en dat verven :D Klein verhoginkje voor de achterste rij, beetje ruimte voor de wah en de voedingsverzameling en klittenband van Lytpedalboards. Twee stukjes spanband eronder geniet als lussen om het makkelijk op te tillen en stukken schoonloopmat (rubber kant) eronder als anti-slip materiaal. Dat alles in een Showmaster.
Kijk aan, dat vind ik nou ook een erg mooie oplossing. Een pedaltrain is zo makkelijk na te maken met 6 latjes.. dat meer mensen dat niet doen :dontgeti:
EDIT: Vanmiddag kwam de beste man van de post een leuk pakketje brengen, een voodoo lab micro vibe!
Echt een mega vet pedaal, instant hendrix.
En nu moet ik een strat... :seriousf:
Ja? Ik heb een tijdje zitten zoeken/gassen op een goede vibe zonder gelijk 3-400 euro uit te moeten geven, had die voodoo labs ook geprobeerd maar ik kreeg er geen Hendrix uit. Tenminste niet het geluid als van Machine Gun, voor mij de belangrijkste reden zo'n pedaal te hebben. Lukt jou het wel?
Nou, dit is mijn eerste vibe pedaal en ik heb hem afgaand op filmpjes gekocht.
Het was een 2ehandsje maar nog in nieuwstaat dus ik durfde de gok wel te nemen, en het heeft goed uitgepakt :satisfie:
Over machine gun, ja zo'n sound kan ik er wel heel goed uit trekken. Het zal misschien niet precies zo klinken maar hij komt een heel eind ;)
Nee joh, gewoon een plaat. Waarom moet het nou een treintje zijn? Op maat zagen, twee plankjes erop als verhoging van het stuk resthout en zwart lakken. Klaar...
MicroVibe is een aardig modulatiepedaal maar niet echt een topvibe. Meer een phaser voor als je niet van phase90 of SmallStone houdt :)
Genoeg mogelijkheden? Tassen genoeg te koop en als je eenmaal een leuk formaat hebt kun je altijd daarna een plankje maken. Maar goed, dat is meer voer voor het Pedalbouards bouwen: Tips 'n Tricks topic :)
Nouja het is wel strak natuurlijk, maar voor die prijs zeg ik nee. :stop:
@Mitch, ik vind het fijn om de kabeltjes allemaal onderlangs te doen dus vandaar ;)
De micro vibe is misschien wel niet een echte echte vibe maar hij klinkt verdomd fijn :cheerup: