Hij moet gevoed worden. Of een batterij gaat werken weet ik niet, met mijn adapter wel.
Printable View
Hij moet gevoed worden. Of een batterij gaat werken weet ik niet, met mijn adapter wel.
je kan toch ook geen toneprints uploaden zonder computer, dus zo moeilijk is het niet om even dat bestandje te checken. ik snap best dat pruducenten hun handleidingen niet meer uitprinten. Meeste mensen lezen hem 1 keer half en dan gooiens ze hem toch weer weg. bij mijn wah kreeg ik een hele berg papier met reclame dit en huppelepup dat, nou had van mij niet gehoeven. snap best wel hoe de wah werkt :seriousf:
Vandaag (na 2 maanden) eens de moeite genomen om de toneprints te bekijken, en ik ben toch wel verliefd geworden op de tri chorus toneprint voor de flashback delay. Dan wordt mijn delay maar (tijdelijk) een chorus pedaal :mmmm:
Goh, weet ik niet meer, volgens mij niet. Ik heb iets van 3 maanden geleden de trichorus er 's ingezet, en toen kwam ik er ook achter dat ie gevoed moest worden tijdens deze procedure.
Ik ben nog steeds helemaal tevreden over de Flashback.
Lekker compact, veelzijdig en fantastisch klinkende delays.
Ik vind trouwens wel de lo-fi(niet lo-fi genoeg, zat bijna hetzelfde geluid als de delay erna) stand erg teleurstellend en de reverse delay ook, want die geeft achteruit-vooruit-achteruit-vooruit delays, ik heb liever alleen achteruit delays ipv dat achteruit-vooruit gepingpong. Dus dan moet ik weer opzoek naar een delay die dat wel doet, balen. Maar de kwaliteit van het geluid is wel OK, toch jammer van die lo-fi en reverse.
Heb ook net een Flashback binnen. Supervet ding! Er zat overigens wel een handleiding bij die van mij :)
Even een vraagje over de Flashback. Zijn de delays net zo helder/hifi als die van bijvoorbeeld de G-Major 2, dus typisch TC Electronic? Het lijkt me een supervet pedaal maar ik weet niet of het niet te kil voor me is.
Nou de 2290 delay is erg helder, de ana vind ik niet erg op een BBD lijken maar best OK, tape heeft een leuke vervorming, Lofi is totaal zinloos(gewoon hifi) reverse(ook 2290), van de looper werd ik wel erg blij. Maar dat kan ook komen omdat ik voorheen met de danelectro reelecho loopte of met korg kaospad I&II.
Maar ondanks de nadelen ben ik wel blij met de TC.