ik moet nog even wachten tot 23 juni in arena.... helaas was ahoy al uitverkocht :(
Printable View
ik moet nog even wachten tot 23 juni in arena.... helaas was ahoy al uitverkocht :(
over anderhalf uur rijden we weg hier vanuit limboland naar ahoy!
for those about to rock, I salute you!
Ik ga zo met de touring bus (om 3 uur) die kant op :D
We gaan los! :blast:
Wij vertrekken om 3 uur naar AC/DC !!!!!! :blast:
yeah...om 6 uur naar rotjeknor!:blast:
Yeah, wat was het vet. Het was een mooi feestje in Ahoy. Geluid was matig maar de show maakte heel veel goed. Ben nu te brak om een review te schrijven, misschien morgen. Ik had de setlist uitgeprint van Antwerpen (1 maart) en die was precies hetzelfde als vanavond dus ik wist wat er ging komen.
Super te gek! :cooler: :speed:
ik vond het ook zeer vet, geluid was te doen (stond 10m van podium) maar de show maakte het gewoon af en compleet! foto's volgen nog wel.
Ik vond het super vet :) had niet verwacht dat het zo leuk ging worden, top avond !:hippie:
we zaten op de eerste rang (goeie plaats), uiteindelijk ging iedereen staan.. dus mn vader en ik gingen ook staan. begon er een achter me te zeike dat ik moest gaan zitten un vent van rond de 30, ik zei nee want dan zie ik niks en kan slechts iedereen voor me vragen om te gaan zitten. werd hij kwaad begon die te dreigen met zijn vuist. ben ik even gaan zitten, want wil geen ruzie verziekt je avond, 5 min erna gewoon weer gaan staan had het tegen mijn vader gezegd :seriousf: die vent zag dat, en heeft de heleavond gelukkig niks meer gezegd... klote vent hoop dat hij hier op ut forum zit :cheerup:
ja van die zeikers heb je altijd!
je hebt gelijk,gewoon gaan staan en genieten.
het was een fantastische show!!:punk:
mijn god... Zitplaatsen bij AC/DC? What's next? een moshpit bij Gerard Joling?