dude
bezuinig eens op je soldeer, dit is way too much
Printable View
dude
bezuinig eens op je soldeer, dit is way too much
Merci Ponq. Het is in het echt zeer cool. Spijtig dat de hoge snelheid niet vastgenomen kan worden door mn webcam.
Zo meteen eens proberen iets deftig te filmen met de tremulus lune, de volume pedaal, en de BoR. Voor de volledigheid via de A/B met buffer.
En B2A, op die foto's lijkt het inderdaad veel solduur, en op sommige plekken is dat mss wel zo, maar de meeste plaatsen hebben echt niet veel solduur als je dat in t echt ziet hoor. Ik verwarm het koper, daarna kort het elementje, en dan een beetje solduur, zodat het rondje koper net vol is.
Nog een beetje mojo voor het bord. NOS onderdelen voor de fuzz.
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01483.jpg
En hier een filmpje waar ik de volumepedaal en de tremulus lune gebruik. De tikken die je soms hoort en de ruis ligt aan de aarding die ontbreekt in mijn kamer (of dat vermoed ik toch). Het tikken komt door de tremolo pedaal die zorgt voor de beat in het tikken van de slechte aarding. Maarja, niet slecht om op 1 stopcontact een ganse kamer te bevoorraden van electriciteit :roll:
Maar goed. Hier is het filmpje!
http://i69.photobucket.com/albums/i4.../th_pedals.jpg
Klikkie!
Heb wel respect voor je project!
Je pedalen klinken in het filmpje lekker! Succes er verder mee!
trem lune klinkt lekker idd! ik heb hier ook nog n printje voor 1 liggen van Tonepad, binnenkort maar eens aan beginnen :)
heb je nou n gaatje geboord in dat plexiglas en daar t rate-ledje in gestopt?
Inderdaad. Houd er wel rekening mee dat er op tonepad enkele wijzigingen staan. Zoals je bij de gutshot van mijn Trem Lune kon zien was er voor 1 cap zelfs geen plaats voorzien.
@ Riky : Merci
deze wijzigignen bedoel je?Citaat:
in the Audio path:
Change the two 47k resistors to 220k.
Change trimpot to a 10k, you may want to use a panel mounted pot for easier adjustment instead.
Add a 330pF capacitor across opamp pins 6 and 7. In the LFO:
Change 100ohm resistor to 2k7.
Change the 100uF cap to a 10uF.
Valoosj.. Ik ben vandaag eens gaan kijken voor die switches maar ghier kon ik ze niet vinden, ik vroeg me af aangezien jij meetstal grote bestellingen doet bij musikding of als jij een n ieuwe lkading componnten besteld(als je dat og ooit doet tenminsate) Of je 2 switches die met 6 lugs erbij wil kopen.. Natuurlijk betaal ik alles terug!
Maar muusikding doet het niet bij mij dus ik weet niet of ze ze hebben.
En dan sorry dat ik je topic vewrvuil!
Idd Swan, dat zijn ze. Ik had ze pas gezien nadat de pedaal al ineen stak.
Hugo, ik vrees dat ik je niet kan helpen. Ik heb net een bestelling geplaatst (afgelopen zondag betaald). En ik heb er geen meer liggen. En alvorens ik weer ga bestellen zijn we weer een tijdje verder, want ik heb normaal gezien alles voor mijn bord volgende week binnen. Als ik weer bestellingen krijg van mensen kan ik wel bijbestellen voor je, maar dat kan even duren. Musikding.de werkt bij mij overigens wel. Wat je ook kan proberen is om even naar Ponq te pmmen, of DH. Met een beetje geluk hebben zij er nog wel 2 voor je liggen.
Bedankt..Ik heb DH en Ponq een pm gestuurd!