Kicke foto's wouter J, en ehu VETTE GITAAR MAN! :cooler:
Ik vind de vintage white-brown tortoise combi echt lekker, geeft een vintage uitstraling.
Ook gaaf die reversed headstock! :gitarist:
Printable View
Kicke foto's wouter J, en ehu VETTE GITAAR MAN! :cooler:
Ik vind de vintage white-brown tortoise combi echt lekker, geeft een vintage uitstraling.
Ook gaaf die reversed headstock! :gitarist:
Bump:
Ik heb nu een mex. strat, h-s-s-. Zitten nog gewoon de standaard elementen in. Naar mijn idee kan deze gitaar veel beter klinken wanneer er andere elementen ingelegd worden. Wat hebben jullie erin liggen of wat is jullie advies? Thx
Ik heb ook een vraag. Ik wil de slagplaat van mijn strat vervangen. Ik heb al veel gelezen over de problemen met slagplaten die niet passen en ik heb er zelf ook al een die niet past. Mijn strat is uit 96, maar passen de huidige officiele fender slagplaten daar wel op? Zijn er andere (lees: goedkopere) opties naast de Fender slagplaten die ook passen? Zelf maken is helaas geen optie voor me.
genoeg slagplaten te koop , Tonefactory , Voxhumana , etc , pasen vaak wel ,soms een beeje bij schuren.
Tip : haal de oude slagplaat er af en leg die op de nieuwe , plak ze aan elkaar vast met tape en schuur/vijl de nieuwe bij totdat ze gelijk zijn , maar vaak is dit helemaal niet nodig.
Zolang je fender usa (dus ook mexico) "slagplaten gebruikt voor usa/mex classic modellen (en ook Allparts) is er niks aan de hand. Probleem is wanneer je dat gaat mixen met aziatisch modellen.
Een fender slagplaat past bij mij gewoon op een '74, een '82 en een mex classic.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Mr Pepe: ik verdenk u ernstig van het hebben van smaak...
We gaan het binnenkort zien...
Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 10:39 AM on October 1, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Christ pepe, lekker bezig man:D
Haha, Pepe met de strat-ziekte.
ik ben benieuwd pepe!