Wat voor soort Strat moet het voorstellen?
Printable View
Wat voor soort Strat moet het voorstellen?
LSR-locking nut, Lace-Sensors, Locking Tuners, kenmerkende "stop" voor de trussrodingang, correcte brugzadeltjes & 2-punts trem.. Die gitaar is zo Fender USA "Deluxe" als maar zijn kan.
Yep is een echte, de gitarist die bij mij in de band zat heeft dezelfde maar dan in het zwart.
Thanks mensen !!!
Het is nu aan hem zelf om de deal rond te maken (denk het wel ) . Ik heb hem geadviseerd om zelf ook lid van dit forum te worden, en dat heeft hij ondertussen gedaan, dus ik denk dat hij zelf jullie ook nog wel even komt bedanken :D en op de hoogte houdt of de deal is doorgegaan
:ok:
Heel erg bedankt voor de informatie!:crazyhappy: Ik ben van plan om de ruil inderdaad door te zetten!... Nu zit ik nog met een laatste vraag. Wat is de functie of toegevoegde waarde van de extra schakelaar? :???:
Welkom op het forum!
Lijkt me dat het er later bij is gezet. Misschien fase schakelaartje, maar kan ook een schakelaar zijn om het hals en brug element tegelijk te schakelen.
Maar waarom vraag je het de verkoper zelf niet?
Ik heb er hier wat over gevonden:
http://www.areyouexperienced.net/fen..._boost_kit.htm
Denk dat dit em is.
Mid boost, ahah. Dat is een soort pre amp die je geluid wat dikker maakt. Om wat meer te scheuren.
Ik denk een best leuke feature die je er vrij gemakkelijk uit kunt halen als het niet bevalt.